סלאח יחזור להרכב ליברפול, קלופ: "נאפולי קבוצה נפלאה"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | PARNABY/AFP via Getty Images

המצרי בריא ויפתח, המאמן התעלם מהמשבר של היריבה: "יהיה משחק סופר-קשה, הם מהירים וטכניים, אנצ'לוטי לא צריך ממני עצות". האיטלקים, ללא אינסינייה, ינסו לנצח לראשונה באנגליה. בנוסף: הולאנד בספק לגנק

(גודל טקסט)
המחזור החמישי בליגת האלופות יימשך גם מחר (רביעי) עם לא פחות משמונה משחקים. בבית 5, ליברפול אלופת אירופה, שנמצאת בכושר מצוין, תרצה לגמול לנאפולי על ההפסד באיטליה במחזור הפתיחה של שלב הבתים. האיטלקיים מגיעים למשחק בסגל חסר וכשהם בכושר נוראי. במשחק נוסף, רד בול זלצבורג שבונה על המקום השלישי תתארח אצל גנק.


ליברפול – נאפולי (22:00)
אלופת אירופה לא מפסיקה לשבור שיאים בליגה האנגלית (שמרה על פער שמונה הנקודות בצמרת) והיא רוצה להבטיח את מקומה בשלב שמינית הגמר. מאז ההפסד 2:0 לאיטלקים במחזור הפתיחה, הקבוצה של יורגן קלופ השיגה שלושה ניצחונות רצופים אך גילתה חולשה דווקא בהגנה. בכל מקרה, היא תשמח להעפיל לשלב הבא מהמקום הראשון ואולי להימנע מהגרלה קשה שבדרך.


הבשורה המשמחת עבור ליברפול היא חזרתו של מוחמד סלאח שלא שיחק ב-1:2 הדרמטי על קריסטל פאלאס ועכשיו חזר לכשירות מלאה. מי שיירד לספסל הוא אלכס אוקסלייד-צ'מברלין. קלופ אמר: "סלאח מתאמן היטב, אני לא מודאג". הבלם ג'ואל מאטיפ ייעדר בוודאות.



מוחמד סלאח. יחזור להרכב (IAN KINGTON/AFP via Getty Images)


המאמן לא מתרשם מהמשבר של האיטלקים ונזכר במפגשים בין הקבוצות: "הטעות הגדולה ביותר היא לחשוב שכבר ניצחנו. הם מאוד רוצים לנצח וזה יהיה ממש קשה. זו קבוצה מאוד מסוכנת. הם ניצחו בשנה שעברה וגרמו לנו להיראות ממש רעה והשנה עשו זאת שוב למרות ששיחקנו טוב. הם נתנו לנו פייט גדול באנפילד. זה נכון שהתוצאות האחרונות שלהם היו רעות אבל הם לא נמצאים באיטליה ואולי דווקא כן ירגישו הקלה ונטולי לחץ".


איך היה מגיב במקום קרלו אנצ'לוטי: "אם יש מאמן שלא צריך ממני עצות זה הוא. אני מקווה שייצא לנו לדבר לפני המשחק ואחריו אבל לא על כדורגל. המועדונים באנגליה שונים ממה שקרה באיטליה. היו לי אירועים כאלה בעבר אבל לשמחתי זה הסתדר. אנצ'לוטי מאמן מנוסה והוא יודע להתמודד עם הכל. יש להם שחקנים טכניים ומהירים, זה משחק קשה. הדברים מסביב לא ישפיעו על הכדורגל שלהם". כשנשאל על הסיכויים לנצח 0:3 ענה: "אני גרמני, אנחנו לא מבזבזים כסף על הימורים. כמובן שאשמח מתוצאה כזו אבל מכל תוצאה שהיא ניצחון".


הקבוצה של אנצ'לוטי, כאמור, מגיעה למשחק במצב רוח איום ונורא ולא רק בשל התוצאות האיומות על כר הדשא. "המרד" בין השחקנים להנהלה עושה את שלו. כבר שישה משחקים שנאפולי לא מנצחת כשהאחרון שבהם היה 1:1 נגד מילאן והכרטיס לשלב הבא, שהוחמץ בעונה שעברה ב"בית המוות" עם אותה ליברפול ועם פריז סן ז'רמן – נמצא בסכנה גדולה.  בליגה היא צנחה עד למקום השביעי בטבלה. ואם כל זה לא מספיק, האיטלקים יצטרכו להסתדר ללא לורנצו אינסינייה וארקדוש מיליק הפצועים.



שחקני נאפולי מאוכזבים. יצאו מהמשבר דווקא באנפילד? (Francesco Pecoraro/Getty Images)


נאפולי מעולם לא הצליחה לנצח על אדמת אנגליה ורשמה שישה הפסדים בשמונה משחקים. הירבינג לוסאנו שכבש נגד מילאן את שערו השלישי העונה בסה"כ, צפוי לפתוח בחוד לצד דריס מרטנס, הכובש המצטיין של הקבוצה העונה (שבעה שערים). האם המאמן יוכל לצאת בשלום מאנפילד בערב מיוחד בו יציין את משחקו ה-1,100 כמאמן?


גנק – רד בול זלצבורג (22:00)

במחזור הפתיחה בשלב הבתים זה נגמר בהצגה של האוסטרים שהביסו 2:6 הבלגים ועולם הכדורגל גילה את החלוץ הנורבגי ארלינג הולאנד (19) שהרשית שלושער. הוא כבש בכל שלושת המשחקים מאז והעלה את מאזנו לשבעה כיבושים העונה במפעל – יותר מכל אחד אחר. החלוץ נמצא בספק קל למשחק אך צפוי להיות כשיר. במחזור הקודם סיימה זלצבורג רק בתיקו 2:2 והפער מהשנייה בטבלה הצטמק לנקודה בלבד אך עם התקפה מפלצתית שכובשת כמעט ארבעה שערים בממוצע למשחק – אין ספק מי הקבוצה הטובה באוסטריה.


הולאנד. מה הוא מתכנן הפעם? ( STRINGER / Contributor)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי