סולומון: "להבקיע באיתיחאד מול מנצ'סטר סיטי – זה מדהים"

מנור סולומון
מנור סולומון | Nick Potts - EMPICS / Contributor

אחרי שסידר לשחטאר דונייצק 1:1 חשוב באנגליה, ילד הפלא התרגש: "קשה לי לתאר את התחושות שלי". על מחזור ההכרעה: "חושב שיש לנו סיכוי טוב להעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

"אני חושב שיש לנו סיכוי טוב להעפיל לשמינית גמר ליגת האלופות ואנחנו ניתן את את המקסימום שלנו בשביל למצח את אטאלנטה שהיא קבוצה מצוינת", כך הצהיר הערב (שלישי) מנור סולומון, שסידר לשחטאר דונייצק 1:1 יקר באנגליה מול מנצ'סטר סיטי וקבע שאלופת אוקראינה תהיה תלויה בעצמה במחזור ההכרעה של שלב הבתים.


סולומון הנרגש, שכבש את שערו העונה השני העונה בליגת האלופות, הוסיף: "קשה לי לתאר את התחושות שלי כרגע, אבל כמובן שאני מאוד מאושר. להבקיע באיתיחאד מול קבוצה כמו מנצ'סטר סיטי – זה פשוט מדהים. אני מנסה להיות הג'וקר של הקבוצה שלי ואני שמח שהיום הצלחתי".


מנצ'סטר סיטי אמנם כבר העפילה לשמינית הגמר מהמקום הראשון, אך המאבק על המקום השני עדיין פתוח לרווחה. השער של סולומון דאג כאמור ששחטאר תגיע למחזור הסיום עם שש נקודות, אחת יותר מדינמו זאגרב השלישית ושתיים מעל אטאלנטה הרביעית. אלופת אוקראינה, שכאמור תלויה בעצמה, תארח את הקבוצה מברגאמו ואילו דינמו זאגרב תפגוש בביתה את אלופת אנגליה.


"אנחנו במצב טוב בבית, אבל אסור לנו להפסיד ואנחנו יודעים שזה לא יהיה קל נגד אטאלנטה. זו יריבה חזקה מאוד ולשמחתנו הסיכויים שלנו טובים ונעשה לעשות את הטוב ביותר", סיכם סולומון.

 


(Gettyimages)

 דאג ששחטאר תגיע למחזור הסיום כשהיא תלויה בעצמה. מנור סולומון (Gettyimages)

עוד באותו נושא: מנור סולומון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי