בריאל מדריד נושמים לרווחה: הזאר יהיה כשיר לקלאסיקו

אדן הזאר
אדן הזאר | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

הבלאנקוס איבדו יתרון כפול ב-2:2 נגד פ.ס.ז', אבל נרגעו כאשר נודע כי הבלגי ייעדר רק 10 ימים וישחק נגד ולנסיה וברצלונה. זידאן על התיקו: "שיחקנו מצוין ויצרנו מצבים, אבל התוצאה לא משמחת"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

במשך 80 דקות, ריאל מדריד חזרה אתמול (שלישי) להיראות כמו הקבוצה שהפחידה כל יריבה אפשרית באירופה בשנים האחרונות. הלבנים היו עדיפים בהרבה על פריז סן ז'רמן וכבר הובילו בשני שערים, כשרק האקס קיילור נבאס מנע תבוסה, אבל בעשר הדקות האחרונות הקבוצה של זינדין זידאן התפוררה ואפשרה לצרפתים לסחוט נקודה במשחק בו הייתה ראויה לניצחון.

"ריאל מדריד הטובה ביותר נתנה תיקו במתנה", כך סיכמו ב"מארקה" את ה-2:2 בסנטיאגו ברנבאו, בעוד ב"אס" הכותרת הייתה: "הרבה כדורגל, מעט תגמול". למרות התוצאה המאכזבת, הקהל ביציעים הריע לשחקנים בסיום וגם זידאן יצא עם טעם טוב מהמשחק: "עשינו משחק ענק. התוצאה לא משמחת, אבל לא קרה כלום. חותם על יכולת כזו בכל יום. זה היה כדורגל טוטאלי, שיחקנו מצוין ויצרנו מצבים. המשחק אכזרי לפעמים אבל נסתפק בדברים הטובים שעשינו".

גם טוני קרוס הדגיש את הרמה הגבוהה שקבוצתו הציגה: "זה נותן לנו ביטחון לשבועות הקרובים, אנחנו צריכים להמשיך בקו הזה כי אנחנו במצב טוב. אי אפשר לשמוח מהתוצאה, אבל כן מהיכולת". טיבו קורטואה הוסיף: "אסור לשכוח שעשינו משחק ענק נגד קבוצה ברמה הכי גבוהה, שגם היא שואפת לזכות בצ'מפיונס ליג. מצער לספוג את שני השערים האלה בסוף, ניצחון על קבוצה כזו היה יכול להיות אידיאלי".


משחק ענק שלא הספיק לניצחון. שחקני ריאל חוגגים (Angel Martinez/Getty Images)

אדן הזאר סיפק אולי את הופעתו הטובה ביותר במדי ריאל והזכיר מדוע הבלאנקוס שילמו עליו 100 מיליון יורו, אך לערב שלו היה סוף עגום כמו לזה של הקבוצה כולה, לאחר שסובב את הקרסול והוחלף בדקה ה-68: "הוא עשה משחק נהדר", החמיא לו זידאן, "אני מקווה שהפציעה שלו לא חמורה".

במהלך היום, לאחר שעבר הכוכב הבלגי סדרת בדיקות, במדריד נשמו לרווחה כשהתברר כי הכוכב לא סובל משבר בקרסול והוא ייעדר כעשרה ימים, כך שהמשמעות היא בעיקר שיהיה כשיר לקלאסיקו בקאמפ נואו נגד ברצלונה ב-18.12. הוא ייעדר משני המשחקים הקרובים נגד אלאבס ואספניול, אבל צפוי לשוב למשחק במסטאייה נגד ולנסיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי