לאונרדו: "אמבפה יישאר", טוכל: "לא חושב שנאבד את ניימאר"

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | David Ramos/Getty Images

המנהל הספורטיבי של פ.ס.ז' התייחס לרצון של זידאן לצרף את הצרפתי בקיץ וביקר את ה-VAR. המאמן הגרמני אמר בסיום: "ריאל הייתה טובה יותר, יש לנו שוער יוצא דופן". על הברזילאי: "יש בינינו מערכת יחסים מצוינת"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
פריז סן ז'רמן יצאה ברגשות מעורבים אמש (שלישי) ב-2:2 המטורף נגד ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו. אמנם אלופת צרפת חזרה מפיגור של שני שערים תוך ארבע דקות בלבד והבטיחה את המקום הראשון בבית, אבל סיפקה יכולת חלשה במחצית הראשונה, בה הוציאה שני כדורים ראשונים מהרשת בליגת האלופות ורק החלטה של ה-VAR מנעה פנדל ואדום לטיבו קורטואה שהיה יכול לשנות לחלוטין את מאזן הכוחות.


המנהל המקצועי של פ.ס.ז' לאונרדו דיבר על ההחלטה השנויה במחלוקת של השופט ארטור סוארס דיאס: "במהלך הדחיפה של אידריסה גווייה, השופט לא היה רחוק מהפעולה והוא פסק שלא הייתה שום עבירה ואז הוא שרק לפנדל. אולי זה לא היה כרטיס אדום, וה-VAR חשב שהייתה טעות ולכן הוא צפה שוב. הכללים אומרים שאם מדובר בטעות של מאה אחוז, ניתן לשנות את ההחלטה, אבל לא היה מדובר במקרה כזה".



הברזילאי דיבר בין היתר גם "אהבתו" של מאמן ריאל מדריד על שחקנו קיליאן אמבפה שכבש את השער המצמק של פריז: "הדבר היחיד שאני יודע הוא שקיליאן אמבפה נשאר כאן, אנחנו עובדים לאט לאט על חוזה חדש".





המאמן תומאס טוכל הוסיף: "ריאל מדריד הייתה הקבוצה הטובה יותר בשלבים רבים במשחק, לא היה לנו את הביטחון לשחק כאן. מדריד הייתה טובה מאוד והוכיחה מדוע זכתה שלוש פעמים בליגת האלופות בארבע השנים האחרונות. קיילור נבאס היה טוב מאוד, יש לנו שוער יוצא דופן. ואנחנו צריכים להיות רגועים כי אנחנו מובילים את הבית".


על הספסל של ניימאר שעלה במחצית השנייה אמר המאמן הגרמני: "אני לא חושש שנאבד אותו, דיברתי איתו ואמרתי לו שעדיף שישחק במחצית השנייה. הוא נעדר למשך שישה שבועות, הוא שיחק רק פעם אחת מאז ולא רציתי לקחת את הסיכון הזה, לא רציתי שייפצע שוב. בניתי את המשחק על כך ששחקני הקישור ירוצו ולא ידעתי אם יהיה אפשר לשחק עם ניימאר כבר מהתחלה. יש לי מערכת יחסים נהדרת איתו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי