אבי לוזון: "אולי סיטי תקנה בקרוב את סולומון בעשרות מיליונים"

מנור סולומון
מנור סולומון | PAUL ELLIS / Contributor

במכבי פ"ת התמוגגו לראות את הקשר מבקיע בליגת האלופות נגד אלופת אנגליה, שהייתה בעבר במו"מ לרכישתו: "השחקן הכי טוב ומוכשר בישראל", אמר האיש החזק במלאבס. אופיר לוזון שמלווה אותו מהנוער: "ילד מיוחד"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

השער הענק שכבש מנור סולומון אמש (שלישי) במדי שחטאר דונייצק באיצטדיון האיתיחאד מול מנצ'סטר סיטי, הסעיר לא רק את מדינת ישראל, כאשר גם במכבי פתח תקווה, הקבוצה בה גדל וממנה נמכר לאוקראינים, התרגשו רבות.

בשיחה עם ספורט1 אמר הבוקר אבי לוזון: "מנור סולומון זה השחקן הכי טוב והכי מוכשר שנולד בישראל בשנתון הזה. הוא ב-10-15 השנים הקרובות יוביל את נבחרת ישראל – זה יקרה כבר במשחק הקרוב בפלייאוף מול סקוטלנד".

כזכור, לוזון ניהל מו"מ עם ראשי אלופת אנגליה עוד בעונה שעברה, אך סכום ההעברה שהציעו, לא סיפק אותו ולכן נמנע מעברו של הקשר לקבוצה נגדה כבש אמש: "לא הסתדרנו בצד הכספי, הם כנראה לא רצו אותו מספיק. יכול להיות שהם יתקנו את הטעות בשנה-שנתיים הקרובות ויקנו אותו בעשרות מיליונים. אני בטוח שהוא יהיה שווה את זה".


סולומון מול ראחים סטרלינג (Nick Potts – EMPICS / Contributor)

גם אופיר לוזון, מי שליווה את סולומון לאורך השנים במחלקת הנוער של המלאבסים בתור המנהל המקצועי, התמוגג: "תמיד מנור היה ילד מיוחד. גם כשהוא היה קטן בגילאי טרום הוא היה בולט. לא רק ברמה של הכדורגל אלא גם בהתייחסות למקצוע. הוא תמיד עבד הכי קשה מכולם ולא עשה לעצמו הנחות. הוא ילד טוב וצנוע ויש סיבה למה הוא הגיע כל כך רחוק ויגיע עוד יותר רחוק. זה ילד שגדל פעם בכמה דורות בישראל. אנחנו שמחים ומאושרים בשבילו עד הגג ותמיד הוא יהיה אחד מאיתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי