סוארס: "ניסינו לחפש את גריזמן ולעזור לו, הוכיח שוב שהוא שחקן מצוין"

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

בברצלונה חוגגים את הניצחון על דורטמונד. האורוגוואי: "החיבור ביני לבין מסי הוא מובן מאליו". על הצרפתי: "הראה שהוא כאן כדי לעזור לקבוצה". וגם: הנתון המטורף של הפרעוש

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

ברצלונה חזרה בצליעה מפגרת הנבחרות בשבת האחרונה, אך אמש (רביעי) אלופת ספרד הוכיחה פעם נוספת שבמשחקי בית היא קבוצה אחרת לגמרי, לאחר שגברה 1:3 על בורוסיה דורטמונד והבטיחה את המקום הראשון בשלב הבתים של ליגת האלופות.

כמו בדרך כלל, גם הפעם ליאו מסי היה איש המשחק, עם שער ושני בישולים ללואיס סוארס ולאנטואן גריזמן. לאחר המשחק, סוארס סיפר: "החיבור ביני לבין מסי, אחרי כל השנים, הוא מובן מאליו. כמו עם הרבה שחקנים קודמים שהתקשו להשתלב בהתחלה, ניסינו כמה שיותר לחפש ולעזור לגריזמן".

"כשהמשחק היה באופן יחסי כבר שלנו, הכדורים הלכו יותר אליו, והוא הראה פעם נוספת שהוא שחקן מצוין, ובעיקר שהוא כאן כדי לעזור לקבוצה כמה שיותר". החלוץ הצרפתי התחיל את המשחק על הספסל, זאת לאחר שהמאמן ארנסטו ואלוורדה בחר להעניק את המקום בהרכב לעוסמאן דמבלה.


"גריזמן הוכיח שהוא כאן כדי לעזור לקבוצה כמה שיותר" (Maja Hitij/Bongarts/Getty Images)

הקיצוני נפצע פעם נוספת בברכו לאחר 25 דקות של משחק וירד כשהוא דומה ונסער, מה ששוב מעלה חששות מהיעדרות ארוכה שלו: "הצוות הרפואי יצטרף למצוא לזה פתרון. אני מקווה שהוא יתאושש כמה שיותר מהר", התייחס סוארס לחברו.

"זה היה משחק טוב מצדינו, והמטרה העיקרית הייתה לנצח ולהבטיח את הכרטיס לשלב הבא" סיפר ואלוורדה לאחר המשחק, והודה: "אחרי שכבר הגענו ל-0:3 נראה ששטף המשחק שלנו ירד לקראת הסוף. מסי הוא מוסר בחסד, הוא יודע מתי לשחרר את הכדור בזמן הטוב ביותר. גריזמן יכול להבין את כל זה כי הוא שחקן ברמה הגבוהה ביותר".

על פציעתו של דמבלה אמר המאמן: "זה באמת חבל מאוד, כי הוא היה טוב באימונים האחרונים. אנחנו מנסים לטפל בבעיית הפציעות שלו כמה שיותר, ואנחנו יודעים שהוא סובל מרצף ארוך שלהן. האובדן שלו הוא חסרון גדול מאוד. הוא עשה תנועה מוזרה מאוד עם הרגל ושם קרתה הפציעה".


"האובדן שלו הוא חסרון גדול". דמבלה (Maja Hitij/Bongarts/Getty Images)

באשר למסי, "הפרעוש" ערך אתמול את הופעתו ה-700 במדי ברצלונה, בה גם מצא את הרשת של דורטמונד בפעם הראשונה בקריירה שלו והפך אותה ליריבה ה-78 נגדה הבקיע, מתוך 87 קבוצות מולן שיחק במהלך השנים. בחישוב מתמטי מהיר – הארגנטינאי כבש מול 89% מהמתחרות אותן פגש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי