קלופ התמוגג מסלאח ומזלצבורג והתייחס לפציעה של לוברן

יורגן קלופ
יורגן קלופ | TF-Images / Contributor

מאמן ליברפול אחרי ה-0:2 באוסטריה: "יש לי רק מילים חמות על ההופעה של היריבה הערב". על המצרי: "אין לי מושג איך הוא הבקיע את זה". מצבו של הבלם: "זה לא מגניב בכלל"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

זה לא היה פשוט, אך ליברפול השיגה הערב (שלישי) 0:2 בחוץ נגד רד בול זלצבורג והעפילה לשמינית גמר ליגת האלופות מהמקום הראשון בבית ה'. אחרי מחצית ראשונה מאופסת וקצבית במהלכה שתי הקבוצות הגיעו לשלל הזדמנויות, חניכיו של יורגן קלופ – אלופי אירופה להזכירכם – כבשו שני שערים תוך דקה והוציאו את הרוח מהמפרשים של אלופת אוסטריה הנהדרת. נבי קייטה (57) ומוחמד סלאח (58) הכריעו, כשהשער של המצרי נכבש מזווית קשה במיוחד.

"איך לי מושג איך סלאח הבקיע את זה, אבל עם איכויות כמו שיש לו אני מופתע שהוא לא מצא את הרשת עוד קודם לכן", אמר בסיום המנג'ר יורגן קלופ והתייחס למשחק עצמו: "איזו קבוצה. זלצבורג הקשתה עלינו מאוד בדקות הראשונות, היא נתנה מאמץ אדיר ויש לי רק מילים חמות על ההופעה שלה הערב. מנגד, אנחנו היינו מאוד אינטנסיביים והיינו יכולים להבקיע שערים נוספים, אבל ניצחנו וסיימנו במקום הראשון בבית כך שהכל בסדר מבחינתנו".

הבשורה המדאיגה עבור ליברפול הגיעו מכיוונו של דיאן לוברן, שנפצע והוחלף על ידי ג'ו גומס בפתיחת המחצית השנייה. כזכור, גם במהלך הניצחון על בורנמות' הקרואטי הוחלף בשלב מוקדם בעקבות מכה שספג. "אנו מקווים שזה יהיה בדיוק כמו בפעם הקודמת. הוא הרגיש משהו וקיבלנו את ההחלטה להחליפו. זה כמובן לא מגניב. הוא שיחק ממש טוב והיה חשוב מאוד. אנחנו לא יודעים יותר מידי כרגע. זה הרגיש כמו בפעם הקודמת, זהו. אנחנו צריכים לראות מה יהיה", הבהיר קלופ.

סאדיו מאנה, שהגיע לליברפול מאותה זלצבורג ובישל את השער הראשון במשחק, הוסיף: "כאן התחלתי וזה בהחלט כיף לחזור לפה. אני רוצה להודות לאוהדי זלצבורג ובאותה נשימה גם להתנצל – זה הכדורגל". על המשחק עצמו אמר הכוכב: "אני שמח שניצחנו ועלינו לשלב הבא. הגענו להמון מצבים וסגרנו את המשחק במחצית השנייה עם שני שערים יפים".

"אין לי מושג איך הוא הבקיע את זה" (Gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי