למפארד אישר שצ'לסי תתחזק: "איבדנו את הזאר, צריך מחליף"

פרנק למפארד
פרנק למפארד | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

רגע אחרי העלייה לשמינית גמר ליגת האלופות, המנג'ר, שהפך לאנגלי הראשון שמעפיל ל-16 האחרונות הן כמאמן והן כשחקן, אישר שיהיה רכש בינואר: "צריכים יותר תחרות בחלק הקדמי"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

צ'לסי לא זכתה לחיים קלים בששת משחקי שלב הבתים בליגת האלופות, אבל הגיעה למחזור הסיום כשהכל תלוי בה. לשמחתה, על אף שסיימה במקום השני וצפויה לה הגרלה קשה בדמות מוליכת בית בשמינית הגמר, 1:2 ביתי על ליל השיב אותה למסלול הניצחונות וכאמור הבטיח לה את המקום בין 16 הטובות באירופה.

ה-3:1 לאברטון בשבת האחרונה במסגרת הפרמיירליג היווה דוגמה נוספת ליכולת ירודה בה נמצאים הבלוז לאחרונה, הקבוצה של פרנק למפארד גם הפסידה בבית נגד ווסטהאם לפני פחות משבועיים ובליגת האלופות סיימה בשתי תוצאות תיקו רצופות בבית נגד אייאקס (4:4) ובחוץ מול ולנסיה (2:2), אבל להגנה שב אתמול מפציעה אנטוניו רודיגר והוא בהחלט לא האחרון שצפוי להצטרף בקרוב.

למפארד, שהפך אתמול לאנגלי הראשון שמעפיל לשלב שמינית גמר ליגת האלופות הן כמאמן והן כשחקן, זכה עוד לפני המשחק לבשורה האדירה עבור הלונדונים על כך שיוכלו לבצע רכש בחודש ינואר הקרוב, אחרי שעונש איסור ההעברות שהוטל עליהם קוצר, והוא לא היסס כשנשאל אם צפוי חיזוק בחודש הבא: "בקיץ איבדנו את אדן הזאר לריאל מדריד וזה די ברור שעם עזיבתו נפגענו בכל הנוגע להבקעת שערים, הוא היה האחראי לכך בשנים האחרונות. אנחנו צריכים יותר תחרות בחלק הקדמי ואשוחח על כך עם ההנהלה ונקבל החלטות".


תמי אברהם חוגג נגד ליל. בקרוב יגיע חיזוק (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)

גם ללא הזאר, שתחילת דרכו בריאל מדריד לוותה בביקורות קשות על משקלו ולאחרונה, דווקא כשהחל לחזור לעצמו, נפצע והוא גם ייעדר מהקלאסיקו בשבוע הבא, מי שכבש 110 שערים עבור צ'לסי ב-352 הופעות, הבלוז במקום הרביעי בליגה ובשמינית הגמר על אף סגל צעיר מאוד לנוכח איסור ההעברות שהוטל עליהם והיה תקף בקיץ האחרון, ולמפארד הסביר כיצד זה קרה: "מצאנו דרך שבה תוכל הקבוצה להתחרות בליגה ובליגת האלופות. אתם שואלים אם חיזוק בחלק הקדמי יהפוך אותנו לקטלניים עוד יותר? ברור שזה משהו שאנחנו רוצים. אנחנו לא מנצלים מספיק הזדמנויות, אבל אנחנו עובדים על זה ואני לא כאן כדי לבקר. העפלנו שלב הרגע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי