גאטוסו מונה למאמן נאפולי. דיווח: אנצ'לוטי בדרכו לארסנל

ג'נארו גאטוסו
ג'נארו גאטוסו | נאפולי, רשמי

המאמן בן ה-60 פוטר מיד לאחר ההעפלה לשמינית גמר ליגת האלופות, בארץ המגף פורסם שהוא עשוי לסכם מידית בשורות התותחנים. אקס מילאן הגיע לאימון והוצג בקבוצה

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

שעות ספורות לאחר שקרלו אנצ'לוטי פוטר רשמית מנאפולי, זמן קצר לאחר 0:4 על גנק בליגת האלופות במשחק שעוד לפני שריקת הפתיחה היה ברור שיהיה האחרון של המאמן בעקבות מרד השחקנים והגיבוי שהעניק להם על חשבון נשיא המועדון אורליו דה לאורנטיס, כבר נפוצו דיווחים שהוא הצטרף לרשימת המועמדים הסופית של ארסנל.

רק אתמול (שלישי) פורסמו בצרפת ולאחר מכן גם באנגליה ידיעות על כך שארסנל פנתה לנציגיו של פאולו סוזה, מאמן בורדו וכידוע גם אקס מכבי תל אביב, אבל הפיטורים של אנצ'לוטי בהחלט עשויים לטרוף את הקלפים עבור הפורטוגלי. על פי "Tuttomercatoweb", לאנצ'לוטי בן ה-60 הוצע תחילה חוזה עד 2021 ונטען שהוא עשוי לסכם את תנאיו עוד היום.

אנצ'לוטי, כידוע, כבר עבד בעברו באנגליה כשהדריך את צ'לסי ב-2009/10 והוביל אותה לדאבל. התותחנים כיום במקום התשיעי, אחרי שנפרדו מאונאי אמרי ביום שני האחרון שבו למסלול הניצחונות עם 1:3 על ווסטהאם ובכך עצרו רצף של תשעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, כשגם במשחק מחר במסגרת הליגה האירופית נגד סטנדרד ליאז' יהיה זה המאמן הזמני פרדי ליונברג על הקווים.


קאייחון נפרד מאנצ'לוטי עוד לפני שריקת הסיום אמש (Francesco Pecoraro/Getty Images)

בשעות הערב הודיעה נאפולי על מחליפו של אנצ'לוטי והוא לא אחר מאשר שחקנו לשעבר ג'נארו גאטוסו. עוד לפני משחק ליגת האלופות אמש, בסיומו הבטיחה נאפולי את מקומה בשמינית הגמר, פורסם שאנצ'לוטי כך או אחרת יפוטר בשריקת הסיום ויוחלף בגאטוסו שחתם תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. גאטוסו הגיע הבוקר למתחם האימונים של נאפולי והוא כאמור הוכרז רשמית במהלך היום כמאמן החדש.

המאמן החדש נפרד מאנצ'לוטי במסיבת עיתונאים: "בשבילי הוא כמו אבא, בכל השנים האלה הוא היה תמיד קרוב אלי ועזר לי בכל סיטואציה. הוא זכה בהכל ואני צריך עדיין להוכיח כל כך הרבה. עלינו לעבוד כמו שצריך, כדי לשחזר את ההישגיים ולצאת מהמצב הרגיש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי