מסי: "אנחנו צריכים ללמוד מטעויות העבר בליגת האלופות"

ליאו מסי
ליאו מסי | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

במהלך אירוע השקה של אדידס, דיבר שחקנה של ברצלונה על המטרה להשיב את הגביע בעל האוזניים הגדולות: "תמיד חושבים על זה, אך אסור לחשוב על השנים הקודמות". וגם: הקלאסיקו, הקשיים בליגה וההצלחה האישית

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

במהלך אירוע של חברת אדידס ליאו מסי התראיין היום (רביעי) ב'ספורט' הקטאלוני ודיבר על המטרה הגדולה ביותר של הקבוצה בשנים האחרונות, זכייה בליגת האלופות, שהתפספסה בשנתיים האחרונות לאחר הדחות כאובות נגד רומא וליברפול.

"למען האמת ליגת האלופות תמיד שם, אבל אני חושב שאנחנו צריכים להתחיל מהתחלה. זו שנה חדשה, תחרות חדשה ומה שאנחנו צריכים הוא ללמוד מטעויות העבר ולחשוב על הווה. זו תהיה טעות לחשוב על הנפילות של השנים הקודמות".

כשנשאל על הקלאסיקו נגד ריאל מדריד בקאמפ נואו: "אני מצפה לריאל מדריד חזקה מאוד, כפי שהייתה בזמן האחרון. בארסה-מדריד הם תמיד משחקים מיוחד שבאמת לא משנה באיזה כושר תגיע. במקרה הזה, שנינו באים בכושר טוב מאוד".


"תהיה טעות לחשוב על הנפילות של השנים הקודמות". ליאו מסי (Gettyimages)

השוויוניות בליגה הספרדית, אליה לא היינו רגילים בשנים האחרונות: "שמנו לב לזה, אנחנו יודעים שהכל הופך להיות קשה יותר. קשה לשחק בעיקר במשחקי החוץ וזה נהיה מסובך יותר מפעם לפעם".

לסיום מסי דיבר בנימה אישית על הסוד ההצלחה שלו: "אין דבר חשוב יותר מאשר עבודה והתמדה. לנסות לגבור על אתגרים בכל יום וללמוד כל יום משהו חדש, לדאוג לעצמי, לנוח ולהינות ממה שאני עושה. אני אסיר תודה על היכולת שלי להקדיש את עצמי לכדורגל".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי