ויניסיוס: "לא רוצה לעזוב", זידאן: "נדיח את ליברפול אם נוגרל נגדה"

קאסמירו
קאסמירו | JOHN THYS/AFP via Getty Images

הבלאנקוס ניצחו 1:3 בברוז' במשחק לפרוטוקול וסיימו במקום השני בבית, ב"אס ניתחו לקראת ההגרלה ביום שני: "ארבע מפלצות וסינדרלה". וגם: הספסול של בייל ויכולת הצעירים

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ביום שני בצהריים תיערך הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות ויש קבוצה אחת שאף אחד ממוליכות הבתים לא רוצה לקבל: ריאל מדריד. הבלאנקוס הציגו שלב בתים די נרפה, אבל בבית עם פריז סן ז'רמן, קלאב ברוז' וגלאטסראיי הקרב היה מלכתחילה על הפסגה בין אלופות צרפת וספרד – הקבוצה מעיר האורות ניצחה בו ומי שהייתה אלופת אירופה לפני שנתיים הפכה לאימת הקבוצות שבראש הבתים.

מכיוון שריאל מדריד לא יכולה לפגוש את ברצלונה (אותה מדינה) ואת פ.ס.ז' (שיחקה איתה בבית), היריבות האפשריות שלה הן ליברפול, מנצ'סטר סיטי, יובנטוס, באיירן מינכן ורד בול לייפציג. "ארבע מפלצות וסינדרלה", נכתב ב"אס" על היריבות האפשריות של הבלאנקוס, שכמו כולן תקווה לקבל את לייפציג – אמנם קבוצת צמרת בבונדסליגה הגרמנית, אבל ללא ספק היריבה הכי נוחה על הנייר לעומת אלופת אירופה, אלופת אנגליה, אלופת איטליה ואלופת גרמניה.

אתמול (רביעי) גברה ריאל מדריד 1:3 בבלגיה על קלאב ברוז', במשחק בו עלה זידאן בהרכב משני ובכך ניתנה הזדמנות פז לצעירים הברזילאים ויניסיוס ג'וניור ורודריגו לשתף פעולה, כשלצדם שיחק גם לוקה יוביץ' שנרכש מפרנקפורט עבור 60 מיליון יורו ונותר עם שער אחד בלבד במאזנו. לעומתו, שני חבריו לחוד מברזיל מצאו את הרשת והעלו את רף הציפיות – כשעבור ויניסיוס היה זה שער בכורה במפעל.

"אני מרוצה מהדרך בה שיחקנו ומהיכולת של השחקנים שקיבלו הזדמנות לאור השינויים", אמר זינדין זידאן בסיום, "אני שמח עבור ויניסיוס ועבור רודריגו, גם עבור יוביץ', הם הציגו יכולת טובה ועליהם להמשיך כך. יש לפנינו משחקים רציניים כעת (ולנסיה וברצלונה בליגה), משחקים קשים אך מאוד מעניינים, אנחנו בתקופה טובה ואני לא דואג".


זידאן. מרוצה משחקניו הצעירים (JOHN THYS/AFP via Getty Images)

זידאן נשאל אם יוביץ' מרגיש אבוד אחרי החמצה גדולה של הסרבי אמש והשיב: "הוא שיחק מעט מאוד וכך קשה להצליח, הוא צריך לשחק יותר. הוא עשה עבודה טובה ועליו להמשיך לעבוד קשה. אני יודע שזה לא קל, אבל זו בעיה שלי להתמודד איתה וזו סיטואציה שהוא צריך להבין. זה נכון שהוא צריך לשחק".

'זיזו' סירב להתייחס לקלאסיקו וכשנשאל על הגרלת שמינית הגמר, אמר בחיוך: "אם נצטרך לפגוש את ליברפול, אז נדיח אותה".

שחקן נוסף שדקות השחק שלו מועטות באופן יחסי הוא ויניסיוס ג'וניור בן ה-19, שאחרי הופעה טובה שכללה שער התייחס לראשונה לדיווחים על כך שהוא יושאל בינואר: "זה היה חשוב מאוד שניכנס טוב למשחק, נציג כדורגל טוב וננצח. בחצי הראשון היינו צריכים לעשות יותר, אבל עדיין היינו בסדר. בחצי השני כבר נראינו טוב יותר וגם השערים הגיעו. אני גם שמח שהבקעתי, זה תמיד נחמד ואני מקווה להמשיך כך ומודה לאלוהים".

על האפשרות שיעזוב אמר: "אני רוצה להישאר, בחיים לא חשבתי לעזוב את ריאל מדריד. לא השתנה מעמדי מהעונה שעברה, מה שקרה זה שיותר שחקנים משתתפים כעת כי זידאן נותן דקות לכולם. הגעתי מברזיל בגיל צעיר ואני עובד קשה כדי להשתפר ולעזור, גם לראחים סטרלינג יש תקופה שבה הוא מתקשה להבקיע".


צמד הברזילאים חוגג בברוז' ( (Dean Mouhtaropoulos/Getty Images))

גם רודריגו בן ה-18 שוחח בסיום עם העיתונאים וסיפר: "זיזו תמיד דואג לתת לכולם הזדמנות וזה מאוד עוזר לכולנו. אני שמח להבקיע את השער הרביעי שלי בליגת האלופות ועוד יותר מכך שניצחנו ועלינו שלב. אני שמח לשחק עם ויניסיוס, הוא היה מצוין היום ושמחתי מאוד גם לראות אותו מבקיע".

בזמן שהצעירים חגגו, מי שישב על הספסל במשך כל 90 הדקות היה גארת' בייל שאף אחד לא ציפה לראותו מתייבש לכל אורך הערב. הוא צפוי לשוב לשחק נגד אספניול בליגה וכשנשאל זידאן אם החילוף היה מקצועי טען: "היו לי שלושה חילופים והחלטתי לשתף שחקנים אחרים". לבייל יש רק הופעה אחת בהרכב בחודשיים האחרונים ובסך הכל בתקופה זו רשם 112 דקות. 


רק 112 דקות בחודשיים. בייל (Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי