סולומון צפוי לשוב אחרי הפגרה, אטאלנטה חוגגת היסטוריה

אטאלנטה
אטאלנטה | SERGEI SUPINSKY/AFP via Getty Images

קשר הנבחרת ושחטאר דונייצק שוב התלונן על כאבים בשריר הירך האחורי, אך על פי הערכות ישוב מיד לאחר פגרת החורף. גאספריני על ההישג: "תמיד האמנו בעצמנו"

קבוצות: אטאלנטה
(גודל טקסט)

שחטאר דונייצק הגיעה למחזור הסיום בליגת האלופות כשהיא תלויה אך ורק בעצמה, ניצחון ביתי על אטאלנטה יעניק לה את הכרטיס לשמינית הגמר, אבל מול היריבה האיטלקית, בקמפיין הראשון שלה אי פעם במפעל, היא חטפה שלישייה בביתה ולצערה, ולצער מנור סולומון, היא הודחה מהמפעל ותיאלץ להסתפק בליגה האירופית.

אטאלנטה הפסידה את שלושת משחקיה הראשונים בליגת האלופות, אבל בסיבוב השני צברה שבע נקודות שהספיקו לה כדי לחלוף על פני שחטאר ודינמו זאגרב – והיא הראשונה בהיסטוריה שעולה על אף 0 נקודות בשלושת מחזורי הפתיחה, כמו גם בזכותה לראשונה בהיסטוריה כל 16 העולות לשמינית הגמר הן מחמש הליגות הבכירות ביבשת (אנגליה, ספרד, איטליה, גרמניה וצרפת).

"תמיד האמנו שאפשר לעלות", אמר מאמן אטאלנטה ג'אן פיירו גאספריני כששאלו אותו עיתונאים על ההיסטוריה שעשו, "התיקו שלנו נגד מנצ'סטר סיטי עשה את ההבדל וה-3:3 בין שחטאר לדינמו זאגרב היה עבורנו כמו סימן – זה גרם לנו להבין שהמשימה אפשרית". שחטאר הגיעה ליותר הזדמנויות מאיתנו וזה מה שאפילו עושה את הניצחון הזה שמח יותר". בעיר ברגאמו חיכו לקבוצה אלפי אוהדים, שחגגו עד השעות הקטנות של הלילה.

לעומתו, מאמן שחטאר לואיס קסטרו ביקר מספר החלטות של צוות השיפוט: "אני לא אומר שהפסדנו בגלל ה-VAR, המערכת לא אשמה, פשוט העליתי כמה נקודות שהיו במשחק. אין לנו שום סיבה או צורך להאשים אחרים בהפסד שלנו, צריך לדעת גם להפסיד. הגענו למספיק הזדמנויות והחמצנו, בסוף רק קבוצה אחת יכולה לנצח ולעלות שלב".


גאספריני וקסטרו. לא קשה לזהות מי מהם ניצח (SERGEI SUPINSKY/AFP via Getty Images)

כשנשאל אם אי ההעפלה משמעותה כישלון, אמר: "אני לא יכול לשבת פה ולהגיב על דברים שאמר המנכ"ל שלנו. אני יכול לומר לכם את דעתי: אנחנו עדיין בליגה האירופית וזו מסגרת שנצטרך להרים את עצמנו כדי להתמודד בה".

מנור סולומון, שרק עלה מהספסל ל-18 הדקות האחרונות, התלונן פעם נוספת על כאבים בשריר הירך האחורי, פציעה שהשביתה אותו עד החודש שעבר במשך מספר שבועות, והוא צפוי לזכות למנוחה. למעשה, הליגה האוקראינית תצא בשבוע הבא לפגרה של כחודשיים, כך שלקשר הישראלי יתאפשר זמן התאוששות ארוך מהרגיל לקראת החזרה מפגרה וכמובן משחק הנבחרת נגד סקוטלנד בפלייאוף היורו בסוף חודש מארס.


מנור סולומון. שני שערים בקמפיין ליגת האלופות הראשון שלו (Robbie Jay Barratt – AMA / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי