רוברטסון לעג לאתלטיקו, קלופ: "הם ירגישו היטב מה זה אנפילד"

וירגי'ל ואן דייק מאוכזב
וירגי'ל ואן דייק מאוכזב | Angel Martinez/Getty Images

לאחר ההפסד במדריד, המגן תקף את היריבה: "חגגו כאילו זכו בתואר". ואן דייק ספג ביקורות מחוליט: "ערב מסויט". למרות שלא איימו למסגרת, המאמן הדגיש: "לא מאוכזב מאיך ששיחקנו"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול חזרה אתמול (שלישי) לוונדה מטרופוליטנו, המגרש בו רשמה ערב מרגש כשזכתה בליגת האלופות בחודש יוני, אלא שהקבוצה של יורגן קלופ הייתה חיוורת ונכנעה  1:0 לאתלטיקו מדריד לאחר משחק רע. כמה זה היה רע אתם שואלים את עצמכם? בפעם השנייה בלבד בעידן יורגן קלופ בכל המסגרות, המייטי רדס לא הצליחו לבעוט למסגרת שער היריבה. אגב, הפעם הראשונה שזה קרה תחת הדרכתו של הגרמני הייתה נגד נאפולי באוקטובר 2018 במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות. מעבר לכך, מאזן החוץ שלה מדאיג. היא הפסידה בשישה מעשרת משחקי החוץ שלה בצ'מפיונס מאז תחילת העונה שעברה. קלופ נותר עדיין ללא ניצחון במשחקי החוץ נגד יריבות ספרדיות.

"ההגנה על התואר מצד ליברפול עומדת בספק. אתלטיקו הטרידה אותה כל המשחק והגבילה אותה לשתי הזדמנויות בלבד. קלופ הלא מרוצה נאלץ להחליף את סאדיו מאנה ומוחמד סלאח", נכתב ב-"BBC". הבלם וירג'יל ואן דייק ספג ביקורת קשה מרוד חוליט שאמר עליו: "הוא חווה לילה מסויט, היה מאוד מגושם ולא הצליח למנוע את השער של אתלטיקו". "ליברפול סוף סוף קיבלה אתגר שאין לה בליגה האנגלית. הם לא הצליחו לעמוד מול האינטנסיביות של אתלטיקו", נכתב ב"דיילי מייל"

קלופ אמר בסיום המשחק: "אין לי שום בעיה עם התוצאה. ראיתי כל כך הרבה פרצופים שמחים באתלטיקו הלילה. אני מבין את זה כי מדובר בניצחון גדול, אבל שום דבר עוד לא נגמר. אני מחכה לגומלין. הקהל עזר להם, זה היה משחק רגיש. לכל אוהדי אתלטיקו היקרים – אתם תראו מה זה אנפילד, ברוכים הבאים".


יורגן קלופ. מחכה לגומלין (JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images)

על המשחק: "אני לא מאוכזב מאיך ששיחקנו. ראיתי הרבה משחקים גרועים יותר בחיי. פשוט לא היינו מספיק טובים בשליש האחרון של המגרש. זה רק 1:0, אנחנו לא עם הראש למטה ובטח שלא הודחנו. כל עוד יש לנו 11 שחקנים עם החולצה של ליברפול – הכל יכול לקרות. כשאתה בפיגור נגד קבוצה כזו, היא חושבת רק על התוצאה עד לסיום המשחק. מבחינתה עוד לפני המשחק גם 0:0 הייתה תוצאה טובה".

על כך שדייגו סימאונה לאורך כל המשחק הטריף את הקהל הביתי: "אני לא חושב שאני צריך לעשות את זה באנפילד. אמנם הפסדנו, אבל זה עוד לא נגמר. הפציעה של ג'ורדן הנדרסון? הייתה לו בעיה קטנה בשריר הירך האחורי, נראה בימים הקרובים כמה זה חמור".

גם המגן השמאלי אנדי רוברטסון היה חד בלשונו: "הם חגגו בסוף כאילו שהם זכו בתואר. יש לנו משחק בליגה שאנחנו צריכים לדאוג לו לפני הגומלין, אבל אחרי זה נבוא לאנפילד וננסה לנצח. זה תלוי בנו ובאוהדים שלנו".

וירג'יל ואן דייק הוסיף: "ידענו שיהיה קרב קשה באצטדיון הביתי שלהם עם האוהדים שלהם מאחוריהם. השער המוקדם שספגנו לא עזר. הוא אפילו לא הגיב ממצב, אלא ממזל. במחצית קיבלנו הוראה להמשיך לשחק בסגנון שלנו. החזקנו בכדור רוב המשחק, אבל לא הצלחנו לייצר מצבים רבים. יש לנו עוד 90 דקות להתמודדות הזאת ונבוא אליהם בביטחון מלא".


רוברטו פירמינו וג'ורדן הנדרסון. משחק רע של אלופת אירופה(Angel Martinez/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי