סימאונה: "ידעתי שננצח בדרך למגרש, ראיתי שהשחקנים האמינו"

דייגו סימאונה
דייגו סימאונה | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

מאמן אתלטיקו היה נרגש אחרי ה-0:1 על ליברפול: "ערב שלא נשכח, הקבוצה הכי טובה בעולם הגיעה לכאן וניצחנו אותה. אני שמונה שנים כאן ולא ראיתי את הקהל מעודד ככה". וגם: למה כולם היו רגועים כשסאול כבש?

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד חגיגה אתמול (שלישי) בגדול, כאשר השיגה 0:1 יוקרתי ומרשים על ליברפול בוונדה מטרופוליטנו במסגרת המשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות. עם זאת, אסור לשכוח כי באותו שלב בעונה שעברה היא גברה 0:2 על יובנטוס ובגומלין הפסידה 3:0, כך שמוקדם מדי לחגוג והדרך עוד ארוכה. סאול כובש שער הניצחון אמר: "מה לא אמרו עלינו, רצו להרוג אותנו כבר אבל ניצחנו ובגדול. זו תוצאה של עבודה קשה של כולם ובעיקר של אמונה". 

למרות העונה הבינונית מינוס בליגה, הקבוצה מבירת ספרד הציגה משחק הגנה משובח ועיקש, שהזכיר את ימיה הגדולים בשנים האחרונות, בהם הגיעה לשני גמרים של ליגת האלופות. אגב, אתלטיקו מעולם לא הפסידה משחק בית בליגת האלופות כששיחקה מול האלופה הנוכחית של המפעל, כך שהסטטיסטיקה נשמרה גם אמש.

אפשר להגיד שבקבוצה היו די רגועים, מכיוון שכובש השער היחיד במשחק, סאול ניגס, עשה זאת בדקה הרביעית – ובכל 36 המשחקים בהם הוא כבש בקריירה שלו במדי הקולצ'ונרוס, הם לא הפסידו (36 ניצחונות וארבע תוצאות תיקו). מעבר לכך, אתלטיקו שמרה על מאזן ביתי אדיר בתקופת צ'ולו כשהיא סופגת פעמיים בלבד במשחקי הבית בנוק אאוט ומנצחת בשמונה מ-12 משחקיה (ארבעה נוספים הסתיימו בתיקו).


סאול חוגג (Michael Regan/Getty Images)

המאמן דייגו סימאונה, שנתן שואו גדול על הקווים והטריף את הקהל לאורך כל 90 הדקות, אמר בסיום: "ליברפול הגיעה להרבה מצבים והייתה מסוכנת. יש לה שחקנים טובים בכל חלק במגרש, אבל ניצחנו עוד בדרך למגרש, כשהיינו בכביש שמוביל לאצטדיון. ראיתי שהשחקנים האמינו. ראינו אתמול את הצד היפה של הכדורגל. בשמונה השנים שאני נמצא כאן לא ראיתי מעולם את הקהל מעודד ככה במשך כל המשחק. זה היה מאוד אמוציונלי. הדרך הכי טובה להרגיש חזק היא לנצח, זה מה שרצינו לעשות. זה היה ניצחון מאוד חשוב עבורנו כמועדון".

עוד הוסיף: "זה לא היה הערב הכי טוב שהיה לנו,  כי לא זכינו בתואר, אבל זה בהחלט היה ערב שלא נשכח. הקבוצה הכי טובה בעולם הגיעה לכאן וניצחנו אותה, אסור אסור לשכוח שעבר רק משחק אחד ויש לנו את הגומלין".

בספרד כמובן פירגנו. "שער ששווה אוצר", נכתב בשער "מארקה". באתר נכתב: "מי האמין שנראה כזו אתלטיקו? אבל אצל הקבוצה הזו אסור לחפש היגיון. היא תיסכלה את אלופת אירופה וכולם היו בשיאם". רנאן לודי שנבחר למצטיין המשחק, זכה לציון שלושה כוכבים יחד עם הקפטן קוקה. ב"אס" נכתב בשער: "לעולם אל תפסיקו להאמין". כמו כן, דייגו קוסטה ששב לשחק אחרי שלושה חודשים זכה למחמאות בתקשורת. באתלטיקו מקווים שיוכל לפתוח בהרכב בגומלין.




 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי