באנגליה קטלו: "טוטנהאם לא הפסידה ללייפציג, היא בכלל לא התמודדה"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Adrian DENNIS / AFP

לאחר ההפסד 1:0 לגרמנים, בתקשורת בממלכה הבהירו: "האורחת שלטה בכל פיסת דשא בלונדון. הבעיות יותר גדולות מהחיסרון בחלק הקדמי". מוריניו: "זה הסגל שלנו כרגע. יצאנו לקרב יריות בלי תחמושת. ננצח בגומלין"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם חזרה אתמול (רביעי) לשלב ה"נוק-אאוט" של ליגת האלופות, בו היא נעצרה אשתקד רק במשחק הגמר נגד ליברפול, אך אמש התרנגולים הראו שוב כמה הבדלים גדולים נוצרו במהלך החודשים שעברו, כשהפסידו 1:0 בבית ללייפציג, במשחק שבו הם כמעט ולא היו במהלך מרבית הדקות.

בתקשורת האנגלית נכתב לאחר שריקת הסיום: "טוטנהאם לא ממש הפסידה את המשחק הזה כי ברובו היא בכלל לא הייתה מתמודדת. רק בחצי השעה האחרונה היא גילתה סימני החיים, אך אם היא הייתה משיגה שער שוויון זה יכלה להיות תוצאה יוצאת מן הכלל עבורה. החיסרון בחלק ההתקפי הוא ברור, אך הבעיות היו עוד יותר גדולות".

"הסיפור היה למעשה העובדה שטוטנהאם נשלטה בכל תחומי המגרש על ידי הגרמנים. זה לא רק שלייפציג הייתה טובה יותר, הייתה לה שליטה כוללת על פיסת דשא במגרש, העובדה שהיא כבשה רק בפנדל של טימו ורנר מעלה הרבה סקרנות לגבי היכולות שיהיו לה בשלבים המאוחרים של המפעל".


לוקאס מורה מאוכזב. "טוטנהאם כלל לא התמודדה במשחק" (Laurence Griffiths/Getty Images)

"להבדיל מהמסע האירופי המדהים שהיא עשתה בשנה שעברה, טוטנהאם הראתה היום כמה היא שונה. היא פחות אתלטית, פחות דינמית, פחות אנרגטית ובטח שפחות בטוחה בעצמה. להגיד שהיא נמצאת בתקופת מעבר יהיה 'נדיב' מאוד עבורה".

סגנית אלופת אירופה עדיין נמצאת בתמונת העלייה לרבע הגמר, שכן היא חייבת לנצח את הגומלין בגרמניה. ז'וזה מוריניו הציג בעיה אחרת בסיום: "לא מודאג מהתוצאה כי הכל עוד פתוח. מה שכן מדאיג הוא הסגל שלי. אלו השחקנים שיש לי כרגע ואני לא יודע לעוד כמה משחקים זה יימשך. השחקנים שלי עשו הכל היום ואני גאה בהם".

"אפשר להסתכל על זה בשתי דרכים – האחת היא שיש לנו קבוצה מדהימה של גברים שנותנת מעצמה הכל ובשנייה אפשר פשוט לראות מה יש לנו בסגל כרגע. זו הסיטואציה שלנו. זה כמו לצאת לקרב יריות ללא תחמושת".


מוריניו. "כמו לצאת לקרב יריות ללא תחמושת" (Laurence Griffiths/Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי