"אטאלנטה היא גאוות הכדורגל האיטלקי". גספריני: "צריך לשחק כך גם בגומלין"

שחקני אטאלנטה חוגגים
שחקני אטאלנטה חוגגים | Marco Luzzani/Getty Images

בתקשורת האיטלקית פרגנו לקבוצה מברגאמו שהביסה 1:4 את ולנסיה, אך המאמן שמר על איפוק: "עלינו לכבוש גם בגומלין ולא לחשוב על היתרון שלנו, אני רוצה לחגוג בעוד 15 ימים". סלאדס: "יוצאים עם תוצאה רעה מאוד"

(גודל טקסט)

מי יכול האמין שאטאלנטה שיחקה אמש (רביעי) את משחקה הראשון בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות. הקבוצה מברגאמו לא הראתה פחד והמשיכה את כובש ההבקעה האדיר מהסרייה א' עם 1:4 חד צדדי על ולנסיה בסן סירו ואם לא תקרה סנסציה יוצאת דופן באצטדיון מסטאייה הכחולים שחורים ימשיכו גם לרבע הגמר.

גם בתקשורת האיטלקית התמוגגו מהניצחון המרשים וב'גאזטה דלו ספורט' נכתב: "אטאלנטה כיום היא גאוות הכדורגל האיטלקי, הצד היפה שלנו. אתמול לא מעט חשבו שהסן סירו הוא גדול מדי עבורה, אבל זה המקום הנכון עבורה".

בסיום המשחק אמר ג'יאן פיירו גספריני: "זה אנחנו מצד אחד מרוצים מאוד, מכיוון שהשגנו תוצאה טובה, עם זאת בסופו של דבר מעט מאוכזבים שעשינו את הטעות הזאת וספגנו. אנחנו צריכים להגיע חדים יותר כשאנחנו משחקים במסטאייה. אם אנחנו רוצים לשחק ברבע גמר ליגת האלופות, אני צריך לשחק כך גם בגומלין".


עדיין שומר על איפוק. ג'יאן פיירו גספריני (Marco Luzzani/Getty Images)

"עלינו לכבוש גם שם. נעשה קצת הגנה, אבל אני לא רוצה שנלך לספרד ונחשוב על כך שאנחנו ביתרון של שלושה שערים. במסטאייה תהיה אווירה לוהטת. אני רוצה לחגוג עכשיו אבל מעל הכל אני רוצה לחגוג בעוד 15 ימים".

מנגד ולנסיה שעלתה ללא רודריגו נראתה לא מחוברת ולמרות העפלה לשמינית הגמר לראשונה לאחר שמונה שנים, הקבוצה הספרדית עלולה לסיים עונה אירופית בטעם מר במיוחד. המאמן אלברט סלאדס אמר בסיום: "אנחנו יוצאים עם תוצאה רעה מאוד, אנחנו ננסה לחשוב בדרך הטובה ביותר איך לנסה להפוך אותה. למרות שהמצב שלנו לא טוב, הבקענו רק גול אחד. הגענו להרבה מצבים והחמצנו המון, אנחנו צריכים לשפר את זה".


ולנסיה תצליח להפוך את התוצאה בגומלין? (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי