סרחיו ראמוס: "כל טעות יכולה לעלות בתואר, אז זה המקום שלנו לזרוח"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

קפטן ריאל מדריד סיפק הצהרה ודיבר על עתידו במסיבת העיתונאים לקראת מנצ'סטר סיטי בשמינית הגמר: "צריכים להראות מי אנחנו". זידאן על פפ: "המאמן הטוב בעולם, למדתי ממנו"

(גודל טקסט)

המשחק הגדול ביותר של שמינית גמר ליגת האלופות ייערך מחר (רביעי, 22:00) באצטדיון הסנטיאגו ברנבאו, כאשר ריאל מדריד תארח את את מנצ'סטר סיטי לקרב ענקיות. מצד אחד אלופת אירופה בשלוש מתוך ארבע השנים האחרונות, מנגד אלופת אנגליה שהתבשרה לפני כשבועיים על השעייתה מהמפעל בשנתיים הבאות ובימים אלה עתידה לוט בערפל, לאור הדיווחים על אפשרות של עזיבה המונית של כוכביה.

ריאל מדריד תגיע אחרי שתי מעידות רצופות בליגה הספרדית, 2:2 מול סלטה ויגו והפסד 1:0 ללבאנטה בשבת שבעקבותיו עקפה אותה ברצלונה וכעת הקטלונים במקום הראשון בלה ליגה. הבלאנקוס גם יתייצבו ללא אדן הזאר שנפצע והקפטן סרחיו ראמוס, שהתייצב למסיבת העיתונאים לקראת המשחק, אמר על כך: "שיחקנו טוב נגד לבאנטה ועדיין הפסדנו. אנחנו ממשיכים לעבוד קשה ללא כל קשר לתוצאה – לדבר זה קל, אבל כעת אנחנו צריכים לנצל את ההזדמנות המושלמת שניתנה לנו כדי להוכיח מה אנחנו מסוגלים לעשות".

על פפ גווארדיולה ומנצ'סטר סיטי: "אני מאוד מכבד את גווארדיולה, הוא מאמן נהדר עם המון ניסיון והמספרים שלו מדברים בעד עצמם, אבל אנחנו חושבים רק על עצמנו ולא מתעסקים ביריב או במאמן שנגדנו. הרחקתם מהמפעל עשויה לתת להם מוטיבציה נוספת, אבל זה לא משהו שנוגע אלינו. ליגת האלופות זה המקום של שחקנים מיוחדים לזרוח ועל כל טעות נגדם או בקלאסיקו (נגד ברצלונה ביום ראשון) אתה עלול לאבד תואר. אלה השבועות המכריעים של העונה וזה המקום להראות מי אנחנו".


ראמוס היום במסיבת העיתונאים (Angel Martinez/Getty Images)

על עתידו בריאל לאור הדיווחים על קשיים במו"מ להארכת החוזה: "מערכת היחסים עם המועדון יוצאת מן הכלל ואנחנו לא ממהרים לשום מקום, לא אני ולא המועדון. מעולם לא ביקשתי משהו שלא מגיע לי ואני גם מבין את המועדון ואת המדיניות שלו עם שחקנים בגילי (יחגוג 34 בחודש הבא). אם הקבוצה רוצה שאשאר, אז זה יקרה. לא צריך לדאוג".

לסיום נשאל הבלם על המאמן זינדין זידאן: "הוא הבן אדם הטוב ביותר כדי לנהל את המצב בשבועות כמו אלה. בשנים האחרונות זה עבד מצוין, כי הראינו את האופי שלנו ולא פחדנו מאף אחד ובכלל לא משנה את מי פגשנו. ליגת האלופות מאז ומתמיד הייתה מפעל מיוחד עבורנו, כזה שנותן לנו מוטיבציה גדולה מהרגיל, גם לשחקנים וגם לאוהדים. זה לא מקרי שזכינו בגביע בשנים האחרונות, יש קסם שנוצר כשאנחנו משחקים בליגת האלופות".

זידאן התייצב מול העיתונאים מיד לאחר מכן והוסיף לדברי הקפטן שלו: "השחקנים שלי מאוד אוהבים לשחק במשחקים מהסוג הזה. שתי קבוצות מאוד טובות ייפגשו מחר וכן, אתם יכולים לקרוא לזה קלאסיקו או דרבי, איך שאתם רוצים, אבל בסוף יהיה מדובר במשחק טוב מאוד ולא מפגש בין זידאן לגווארדיולה, אלא בין ריאל לסיטי. זה משחק כדורגל וזה גם מה שהאוהדים רוצים לראות – ולמשימה הזו אנחנו מוכנים".


זידאן. קרב מוחות מול גווארדיולה (Angel Martinez/Getty Images)

עוד אמר המאמן על גווארדיולה והיריבה: "אנחנו הולכים לתת את כל מה שיש לנו. אנחנו מבינים עד כמה חשוב המשחק וכמה טוב להצליח בליגת האלופות ונעשה את הכל בשביל האוהדים. אנחנו מכירים את מנצ'סטר סיטי, קבוצה טובה מאוד שהוכיחה זאת. עלינו לשחק טוב, לחשוב על הדברים שעשינו טוב לאחרונה ולא להתמקד בתוצאות הרעות במשחקים האחרונים. פפ גווארדיולה עבורי הוא המאמן הכי טוב בעולם כי הוא הראה את זה בברצלונה, בבאיירן מינכן ובמנצ'סטר סיטי – יש הרבה מאמנים טובים בעולם, אבל מבחינתי הוא הטוב ביותר. הוא נתן לי בעבר המון עצות ושוחחנו המון, אבל לא אגיד לכם מה אני זוכר מאותן שיחות. יכול לומר שזה היה מאוד מאוד מעניין".

על אדן הזאר הפצוע אמר זידאן: "לא יודע אם הוא יחזור לשחק העונה. אני מאחל לכך בכל ליבי, אבל באמת לא יודע". בנוסף לבלגי, גם רודריגו וחאמס רודריגס נותרו מחוץ לסגל, בעוד גארת' בייל נכלל ברשימה של זידאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי