זידאן: "שמחים שהזאר חוזר", מחלוקת עם ראמוס לגבי החוזה החדש

אדן הזאר
אדן הזאר | Angel Martinez/Getty Images

המאמן הצרפתי אישר שהבלגי יישחק נגד סלטה ויגו בראשון לאחר היעדרות בת 80 ימים. על מנצ'סטר סיטי: "אני לא יודע לגבי העונש, הם יישארו חזקים בכל מקרה". הקפטן רוצה חוזה לשנתיים נוספות, המועדון מציע עוד שנה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

שני משחקים בלבד נותרו לריאל מדריד עד לשבוע הגדול שלה כאשר תארח את מנצ'סטר סיטי בשמינית גמר ליגת האלופות ובהמשך את ברצלונה בקלאסיקו בסנטיאגו ברנבאו. הקבוצה של זינדין זידאן, שמחקה פיגור נגד אוסאסונה בדרך לניצחון 1:4, רוצה לשמור על פסגת הטבלה כשתארח מחר (22:00) את סלטה ויגו בסנטיאגו ברנבאו. הבלאנקוס לא רשמו שישה ניצחונות ליגה רצופים מאז מחזורי הסיום בעונת האליפות 2016/17. לקראת המשחק ישנן בשורות גדולות: אחרי המתנה ארוכה – אדן הזאר חוזר.

הקשר הבלגי שלא שיחק מאז ה-26 בנובמבר וחזרתו למגרשים נדחה פעם אחר פעם – צפוי לעלות מהספסל ולשחק כחצי שעה. הפעם גם המאמן זידאן אישר את העניין במסיבת העיתונאים. זידאן אמר על הבלגי: "הגיע הזמן שיחזור להיות חלק מהקבוצה. הוא שחקן ייחודי ולכן החתמנו אותו. איתו הקבוצה נראית טוב ומנצחת. נכון שהיינו זהירים איתו כדי למנוע ספקות. הוא כשיר לשחק ואנחנו שמחים שהוא חזר".

לקראת המשחק: "היה לנו שבוע ארוך של הפסקה, השחקנים מעדיפים לשחק אבל לפעמים יש הרבה זמן לעבוד ואנחנו מקבלים את זה. סלטה ויגו תהיה יריבה לא פשוטה, המיקום שלה בטבלה לא צודק, יהיה משחק לא קל, כמו תמיד".


זינדין זידאן. מחפש ניצחון ליגה שישי ברציפות (Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images)

על העונש שספגה מנצ'סטר סיטי בעקבות הפייר-פליי: "אני לא יודע מה קרה, יכול להיות שזה ישתנה. לגבי שני המשחקים נגדנו – שום דבר לא ישתנה. הם יישארו קבוצה חזקה ותחרותית ללא ספק".

סגנון המשחק: "אני לא חושב שאנחנו תלויים יותר בהגנה. כדורגל הוא איזון והרעיון של ריאל מדריד הוא לתקוף ולשחק כדורגל. שיחקתי כאן ואני יודע את זה, אבל עלינו לעבוד קשה, אנחנו צריכים להשיג שיווי משקל ורק ככה נשיג תוצאות".

עד עתה הבלאנקוס ניצחו בשמונה מ-11 משחקי הבית בליגה בסנטיאגו ברנבאו, ומדובר בקבוצה היחידה בספרד שלא הפסידה בביתה. נראה שויניסיוס ג'וניור וגארת' בייל מתחרים על מקום לצד קארים בנזמה בחוד ההתקפה. 


גארת' בייל ו-ויניסיוס. מתחרים על המקום בהרכב (AVIER SORIANO/AFP via Getty Images)

עוד בבלאנקוס, ב"מארקה" נכתב על הקפטן סרחיו ראמוס שנמצא בעונה טובה. הוא מסיים את חוזהו בתום העונה הבאה (2021). ראמוס רוצה חוזה לשנתיים נוספות קרי עד 2023 ואילו הבלאנקוס מעדיפים שימשיך עונה אחר עונה. הקפטן ממתין למועדון.

ומנגד, סלטה ויגו של אוסקר גארסיה מגיעה למשחק במצב רוח טוב לאחר ניצחון 1:2 סופר-חשוב על סביליה בזכות שער ניצחון של פיונה סיסטו בדקה ה-90. אותו ניצחון קטע רצף של שמונה משחקי ליגה ללא ניצחון. הקבוצה מגליסיה, שרחוקה שתי נקודות מהקו האדום, לא ניצחה בסנטאיגו ברנבאו מאז עונת 2006/07. אוסקר גארסיה ייחסר את הוגו מאיו המוצהב. יאגו אספס נמצא בכושר נהדר כשכבש העונה שמונה שערי ליגה – כמעט מחצית משעריה של סלטה (19) והוא עדיין לא ויתר על חלום היורו.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי