פיקה יהיה כשיר לקלאסיקו, גריזמן הודה: "למסי קשה לראות אותי"

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן כובש נגד נאפולי. יגיע לגומלין? | FILIPPO MONTEFORTE / Contributor

בברצלונה התבשרו שהבלם יוכל לשחק נגד ריאל מדריד. כובש השער ב-1:1 בנאפולי סיפר על הקשיים המקצועיים עם "הפרעוש", בוסקטס עקץ את אבידל: "לרוע המזל כך נבנה הסגל"

(גודל טקסט)

"ברצלונה יצאה בחיים מהסן פאולו". זו לא רק הכותרת הבוקר (רביעי) באתר "ספורט", אלא באמת התחושה איתה יצאה אתמול ברצלונה מהר הגעש בנאפולי. דרייס מרטנס העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-30 והחבורה של ג'נארו גאטוזו בהחלט הייתה בעניינים, אבל הקטלונים השוו בדקה ה-57 משער של אנטואן גריזמן ושמרו על התוצאה עד לסיום, כך ששבו לביתם עם 1:1 שמשמעותו שער חוץ יקר – במגרש היחיד בו יורגן קלופ ושחקניו הפסידו העונה.

המאמן קיקה סטיין בעצמו הודה בסיום המשחק: "מה שאני אקח איתי מפה זה את התוצאה. זה נכון שלקח לנו המון זמן להתחיל לייצר מצבים, אבל הם הגנו היטב. שלטנו במשחק, אבל מאוד התקשינו מול החלק האחורי שלהם וזה היה בכלל לא קל. המחצית השנייה כבר הייתה שונה, כי היו לנו יותר שטחים לנצל וכך הגיע גם השוויון. נאפולי התכווצה ולנו זה סייע כדי לנסות לגרום להם נזק. זו תוצאה הוגנת ומבחינתנו אנחנו הבקענו לקראת הגומלין".

לקראת הגומלין שייערך ב-18.3 אמר סטיין: "צריך לדעת גם לשמור על סבלנות ואני חושב שעשינו עבודה טובה. הקבוצה עבדה טוב מאוד ובמשחק הבית יהיה לנו יותר קל להגיע להזדמנויות. אני גם לא חושב שהם יוכלו לעשות כזו הגנה במשך כל כך הרבה זמן באצטדיון כמו הקאמפ נואו".


הסבלנות השתלמה וברצלונה יצאה מנאפולי עם שער חוץ (DeFodi Images / Contributor)

ברצלונה אמנם תחסר בגומלין את ארתור וידאל שהורחק לקראת הסיום כשספג שני כרטיסים צהובים ואדום באותו מהלך ואת סרחיו בוסקטס שספג כרטיס צהוב שלישי, אבל מי שכן צפוי לעמוד לרשות המאמן כבר בקלאסיקו הקרוב נגד ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו ביום ראשון הוא הבלם ג'רארד פיקה. הבלם סירב לשוחח עם אנשי התקשורת לאחר המשחק, אבל עם חזרת הקבוצה לעיר הוא נבדק ונמצא כשיר למפגש בתחילת השבוע.

סטיין אמר אתמול על פציעת פיקה והרחקת וידאל: "הוא נפגע בקרסול ואני כרגע לא יודע יותר מזה. לא ראיתי מה היה עם וידאל, אבל אני חושב שאולי נהגו איתו קצת בחומרה, כי הכרטיס הצהוב הראשון נראה בסדר, השני כבר היה אולי קצת מוגזם. בכדורגל יש עצבים וזה טבעי שיש טמפרמנטים כאלה לשחקנים. עד הגומלין נמצא פתרונות, לא נשחק עם תשעה או עשרה שחקנים". אגב, בגומלין יצטרכו להיזהר מספיגת כרטיס שני הכוכבים ליאו מסי ואנטואן גריזמן, אחרת יחמיצו את המשחק הראשון ברבע הגמר אם הקבוצה תעפיל אליו.

גריזמן, כובש שער השוויון, שוב מצא את עצמו נשאל על מערכת היחסים עם ליאו מסי והוא לא התבייש להודות: "זה קשר מסובך, כי הוא משחק בעיקר על אגף ימין ואני יותר בשמאל, אז מסובך לנו לשחק אחד ליד השני וקשה לנו לראות אחד את השני ולהתמסר, אבל כששנינו משחקים במרכז אז אנחנו מנסים לשחק ביחד. אנחנו משחקים אחרת מאז שהגיע סטיין ומנסים להשתפר ממשחק למשחק, אני חושב שאנחנו בדרך הנכונה. ביום שהגעתי לפה ידעתי שייקח זמן להתאקלם וחשוב לי שגם אוכל לעזור לחברים לקבוצה. בגומלין כבר זה יהיה סיפור אחר, כי הקאמפ נואו מגרש גדול יותר ויהיו יותר שטחים".

בוסקטס, שנבחר למצטיין המשחק, נראה כמי שהביע את תמיכתו בליאו מסי בקרב התקשורתי מול המנהל המקצועי אריק אבידל, כשבחר לבקר את בניית הסגל: "ידענו שאני ונלסון סמדו נורחק אם נספוג צהוב, ארתורו הורחק ואנחנו נקווה שג'רארד בסדר. לרוע המזל כך בנו את הסגל ועכשיו יש לנו כמה חיסורים, אבל צריך להיות אופטימיים ולהאמין שמול הקהל שלנו ננצח".


מסי. בסכנה לקראת רבע הגמר, אם ברצלונה תעלה אליו (FILIPPO MONTEFORTE / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי