מולר: "גנאברי בלונדון? שאלה שארסנל צריכה לשאול את עצמה"

סרג' גנאברי
סרג' גנאברי | Mike Hewitt/Getty Images

אקס התותחנים כבש צמד ב-0:3 של באיירן על צ'לסי והעלה את מאזנו לשישה שערים ב-175 דקות באנגליה, חברו החמיא: "אם הוא היה כובש כך לפני כמה שנים, כנראה שהוא לא היה איתנו היום". אלפונסו דייוויס זכה לתשואות

(גודל טקסט)

שבעה ניצחונות בשבעה משחקים, 27 שערי זכות וארבע רשתות נקיות – זה המאזן המדהים של באיירן מינכן העונה בליגת האלופות. אתמול (שלישי) הבווארים עשו צעד גדול בדרך לרבע הגמר אחרי 0:3 חלק על צ'לסי במשחק הראשון מבין שניים בשלב שמינית הגמר, כשהגומלין באליאנץ ארנה צפוי להיערך לפרוטוקול בלבד.

מי שסחף את הבווארים לניצחון היה סרג' גנאברי הנפלא, שהפציץ צמד והעלה את מאזנו לשישה שערים העונה בליגת האלופות – כולם בלונדון. שחקן נבחרת גרמניה מצא את הרשת כל 29.1 דקות בממוצע בשני הביקורים האחרונים שלו באנגליה, כשהוא עומד על שישה גולים מתוך שבע בעיטות למסגרת.

"עושה רושם שלונדון זו עיר מאוד מיוחדת עבורי. יש לי הרבה חברים פה, הם הגיעו לצפות בי אתמול וזה כנראה העניק לי כוח – ראיתם לבד איך זה נגמר", כך אמר גנאברי, לו תשע הופעות ללא אף שער כשחקן ארסנל בעונת 2013/14. "אנחנו מרוצים מהתוצאה שהשגנו, אני חושב שניצלנו היטב את ההזדמנויות שלנו ומשחק הלחץ שלנו עבד בצורה טובה".


בלתי ניתן לעצירה בלונדון. סרג' גנאברי (Gettyimages)

חברו של גנאברי, תומאס מולר, החמיא: "אם הוא היה כובש את אותה כמות שערים בלונדון לפני חמש או שש שנים, כנראה שהוא לא היה איתנו, כך שאני שמח מאוד שזה קרה עכשיו". עיתונאי מטעם סקיי גרמניה ציין בפניו של מולר שגנאברי הבקיע שישה שערים בשני משחקיו האחרונים בלונדון ושאל "זה מטורף, נכון?" הגרמני השיב "כן, אבל זו שאלה שאולי ארסנל צריכה לשאול את עצמה".

שחקן נוסף שקטף שבחים הוא אלפונסו דייוויס, שסיפק בישול מרהיב לרוברט לבנדובסקי וזכה לתשואות מהאוהדים. מולר החמיא גם למגן בן ה-19: "הבחור התברך במהירות מסחררת, כזו שלא ראינו בבאירן מינכן כבר זמן רב. זו הייתה הופעה ברמה עולמית, כך שהקריאות של הקהל לעברו היו ראויות. הוא למד המון מבחינה טקטית מאז שהוא הצטרף לבאיירן ונראה שזו רק ההתחלה".

על הסיכוי של הבווארים לזכות בליגת האלופות אמר מולר: "כמובן שתמיד צריך מזל כדי להגיע רחוק במפעל כמו הצ'מפיונס ליג, אבל אנחנו מרגישים ממש טוב כרגע. ידענו שאנחנו נצטרך להעלות את הקצב כדי לנצח בלונדון אתמול ואני שמח שכך קרה. עם זאת, אנחנו רחוקים משלמות ויש לנו לא מעט עבודה".

ואיך אפשר בלי רוברט לבנדובסקי האדיר, שבישל את שני השערים של גנאברי, כבש את השלישי בעצמו ועלה ל-11 שערים העונה בשש הופעות בליגת האלופות – אחד יותר מארלינג הולאנד שכבש שמונה במדי רד בול זלצבורג ושניים במדי בורוסיה דורטמונד. אם לא די בכך, זה היה שערו התשיעי העונה של הפולני במפעל מחוץ לגרמניה – הכי הרבה אי פעם בעונה אחת בצוותא עם כריסטיאנו רונאלדו שהגיע לכמות זהה בעונת 2013/14.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי