דאגה בריאל מדריד: טיבו קורטואה בספק לגומלין במנצ'סטר

טיבו קורטואה, חואקין
טיבו קורטואה, חואקין | Quality Sport Images / Contributor

השוער ירד צולע לאחר ההפסד מול ריאל בטיס ובמועדון חוששים שהוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. בשלישי: הבלגי יעבור בדיקה כדי לברר את חומרת הפגיעה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אם לא די בהפסד הצורם לריאל בטיס שעלה לריאל מדריד באיבוד המקום הראשון בטבלת הליגה הספרדית, אז ייתכן שהבלאנקוס יגיעו למנצ'סטר ללא השוער הבכיר שלהם, טיבו קורטואה הבלגי, שעלול לא לעמוד לרשותו של המאמן זינדין זידאן בעוד תשעה ימים בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד סיטי.

מתברר כי קורטואה עלה למשחק אתמול עם רגישות בשריר הירך האחורי וסיים את ההתמודדות כשהוא מתקשה לדרוך על רגלו השמאלית. בריאל מודאגים מאוד ממצבו וקיוו כי הוא ייבדק כבר היום, אולם דלקת ממנה השוער סובל באותו אזור הורידה את הנושא מסדר היום ורק מחר (שלישי) צפוי הבלגי להיבדק, כשבמועדון מייחלים שלא מדובר בפגיעה רצינית.

בספרד מדווחים שקורטואה עלול להחמיץ את משחק הליגה הקרוב נגד אייבר (שישי ב-22:00) וכאמור ארבעה ימים לאחר מכן (שלישי ב-22:00) גם את הגומלין נגד מנצ'סטר סיטי. כך או כך, השוער המצוין צפוי להיות כשיר למשחק הליגה נגד ריאל ריאל סוסיאדד, שייערך רק ב-05.04 בעקות פגרת נבחרות.

מי שכמובן אמור לתפוס את מקומו של קורטואה במידת הצורך הוא אלפונס אראולה הצרפתי, שהצטרף בקיץ מפריז סן ז'רמן והספיק לרשום העונה שמונה הופעות בכל המסגרות בהן שמר על רשת נקייה רק פעמיים.

 
 


חומרת הפציעה תתברר מחר. טיבו קורטואה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי