היריבה – קורונה: אטאלנטה נחתה בוולנסיה לקראת גומלין האלופות

שחקני אטאלנטה
שחקני אטאלנטה | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

האיטלקים, שמחזיקים ביתרון 1:4 מהמשחק הראשון, הגיעו לספרד לקראת מפגש נוסף עם העטלפים בצל סערת הנגיף שבגללו המשחק ייערך ללא קהל. פאפו גומס התעצבן על העיתונאים המקומיים, גאספריני: "העבודה לא הסתיימה"

(גודל טקסט)

לפני שבועיים, כאשר ולנסיה הובסה 4:1 על ידי אטאלנטה במשחק הראשון בין השתיים בשמינית גמר ליגת האלופות, אף אחד לא תיאר לעצמו שמחיקת הפיגור בגומלין לא תהיה המשימה הקשה ביותר עבור העטלפים. אלא שהביקור במחוז לומברדיה הדביק לא מעט אוהדים ספרדים בנגיף, שהתפרץ מאז גם בספרד והפך ליריב הגדול ביותר של שתי הקבוצות לקראת המשחק השני שיתקיים מחר (שלישי) בוולנסיה, בדלתיים בסגורות.

החבורה מברגאמו, עיר שבה נרשמו מעל 1,000 נדבקים, נחתה היום בספרד מבלי לבצע שום פרוטוקול מיוחד ואף יצאה משדה התעופה במסלול הרגיל אל האוטובוס המיוחד שחיכה לשחקנים והצוות בחוץ. אוהדים שחיכו לאטאלנטה, הורשו להתקרב אל השחקנים ולבקש חתימות. עם זאת, בתקשורת הספרדית דווח כי כאשר עיתונאים פנו לפאפו גומס כדי לשאול על המשחק, הארגנטיני נראה עצבני, כינה אותם "ליצנים" וטען שאינו רשאי להתראיין. הכחולים-שחורים הורשו לטוס לספרד למרות שממשלת איטליה אסרה על כניסות ויציאות ממחוז לומברדיה כדי למנוע את התפשטות המחלה, כיוון שמדובר בספורטאים מקצוענים שכן רשאים לטוס לצרכי עבודה לפי ההנחיות בארץ המגף.

מבחינה מקצועית, דובאן ספאטה שנשאר על הספסל במשחק הראשון, אמור לפתוח הפעם בהרכב אטאלנטה. הספק היחיד מבחינת המאמן ג'יאן פיירו גאספריני הוא לגבי כשירותו של הבלם רפאל טולוי, שסובל מבעיית שריר ושיתופו ייקבע לפי בדיקה שיערוך לקראת המשחק.

גומלין בצל הקורונה. שחקני אטאלנטה בספרד (JOSE JORDAN/AFP via Getty Images)
גומלין בצל הקורונה. שחקני אטאלנטה בספרד (JOSE JORDAN/AFP via Getty Images)

"כמובן שהתוצאה במשחק הראשון נותנת לנו ביטחון, אבל אנחנו צריכים לכבוש בוולנסיה, כמו גם להישאר מרוכזים ולעשות הגנה טובה", אמר גאספריני. "אנחנו מתכוננים מנטלית כי זה נראה שאפשר להרגיש בנוח ולחשוב שהעבודה הסתיימה, אבל היא לא. לא נחגוג עד אחרי הגומלין".

בצד המארח ייעדר החלוץ מקסי גומס, שמושבת עד לחודש הבא עקב שבר בכף רגל. הבלם אליקים מנגאלה לא הספיק להתאושש מפציעה בשריר הירך האחורי ויחמיץ את ההתמודדות, מה שמאלץ את המאמן אלברט סלאדס לשקול את הצבתו של הקשר פרנסיס קוקלאן בעמדת הבלם לאור העובדה שאסקיאל גראיי גמר את העונה וגבריאל פאוליסטה מושעה.

זו תהיה משימה קשה ביותר עבור ולנסיה שחייבת לכבוש לפחות שלושה שערים כדי להינצל מהדחה, ומירב תשומת הלב יופנה לקפטן דני פארחו שכבש שער פעם אחת בשבע הופעות בליגת האלופות העונה. פארחו הבקיע ב-1:1 נגד אלאבס בליגה ביום שישי האחרון, בשורה מעודדת עבור העטלפים.

דני פארחו. העיניים יהיו נשואות אליו (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)
דני פארחו. העיניים יהיו נשואות אליו (Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי