Sport1 Banner

דייגו סימאונה: "לברצלונה יש את מסי, לנו יש את אובלק"

דייגו סימאונה
דייגו סימאונה | Julian Finney/Getty Images

מאמן אתלטיקו מדריד היה מאושר אחרי הניצחון על ליברפול: "זה משחק שייחרט בהיסטוריה שלנו". נשיא הקבוצה סרסו: "צ'ולו הוא המאמן הטוב בתולדות המועדון". יורנטה שכיכב עם צמד: "השמיים הם הגבול"

(גודל טקסט)

מדהים. אלופת אירופה ליברפול סיימה את דרכה הלילה (רביעי) בשלב שמינית גמר ליגת האלופות על ידי אתלטיקו מדריד, ועוד איזו הדחה. מוליכת הפרמיירליג כבר הובילה 0:1 באנפילד וכפתה הארכה, אבל הקולצ'ונרוס של דייגו סימאונה מוכיחים כי למרות העונה המאכזבת בליגה, הם נשארו קבוצתו נוקאאוט אדירה כאשר השיגו 2:3 בתום 120 והנחילו לליברפול הפסד ביתי ראשון בליגת האלופות לראשונה מאז 2014.

מאמן הקבוצה דייגו סימאונה בחר לפרגן לשוער שלו בסיום המשחק, אחרי תצוגת שיא נוספת: "ממש כמו שלברצלונה יש את ליאו מסי לנו יש את יאן אובלק". המנג'ר הוסיף: "זו קבוצה שאני מעריך וזה לא השתנה בשום רגע. זהו רגע שייזכר לתמיד בהיסטוריה של אתלטיקו מדריד וזה ממלא אותנו בגאווה".

נשיא אתלטיקו מדריד אנריקה סרסו אמר על המאמן: "צ'ולו הוא המאמן הכי טוב שהיה לקבוצה בכל ההיסטוריה שלה, חיסלנו יריבה ענקית".


"המסי שלנו". יאן אובלק (JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images)


מרקוס יורנטה
שהפך לשחקן השני בתולדות אתלטיקו מדריד שכובש צמד מהספסל אמר בסיום: "השמיים הם הגבול עבורנו. כולנו התגוננו עד המוות וכשל הקבוצה עובדת ביחד דברים טובים קורים. העובדה לכבוש שער להפוך את התוצאה זוהי תחושה שאי אפשר לתאר. אנחנו מאוד שמחים על כך, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה".

ז'ואאו פליקס: "סבלנו הרבה ועבדנו הרבה. כולנו עייפים מאוד וזה היה שווה את זה".

עוד באותו נושא: דייגו סימאונה, ליגת האלופות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי