רוגאני הגיב לראשונה, רונאלדו בבידוד בפורטוגל. ליגת האלופות תושהה?

דניאלה רוגאני
דניאלה רוגאני | Emilio Andreoli/Getty Images

בלם יובנטוס פרסם פוסט אחרי ההידבקות בנגיף: "הקורונה לא מבדילה בין אף אחד, תשמרו על החוקים". הפורטוגלי בבידוד, בספרד דווח כי ההתאחדות האירופית תעצור את המפעל

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

אמש (רביעי) יובנטוס פרסמה הודעה רשמית וסיפרה כי בלמה, דניאלה רוגאני, נדבק בנגיף הקורונה. מדובר בכדורגלן הראשון בליגה הבכירה באיטליה אשר זוהה כנשא הנגיף, והדבר טלטל את הכדורגל האיטלקי, שגם ככה נמצא בכאוס, וגם את שאר הכדורגל האירופי.

לא ברור מה יעלה בגורל ליגת האלופות, שכן שחקני הגברת הזקנה צפויים להיכנס לבידוד וככל הנראה לא יוכלו לפגוש את ליון בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, אשר מתוכנן להתקיים ביום שלישי. בספרד דווח כי אופ"א צפויה להודיע ביממה הקרובה על השהיית המפעל.

בכל מקרה, נראה כי ההצגה של אוהדי ליברפול אתמול באנפילד במהלך ההפסד 3:2 לאתלטיקו מדריד הייתה האחרונה שנראה בקרוב בכדורגל האירופי, שכן אוהדים לא צפויים להגיע למשחקים בתקופה הקרובה ומצבו של הענף לוט בערפל בעקבות הווירוס המתפשט.

כמו כן, מי שנכנס לבידוד הוא כריסטיאנו רונאלדו. הפנומן שהה בפורטוגל לצד אמו החולה כשהתגלה על ההידבקות של רוגאני, הודיע שהוא לא יחזור לאיטליה כרגע בעקבות המצב ונכנס להסגר בעקבות השהייה לצד הבלם. 

בינתיים, רוגאני הגיב לראשונה לאחר שפורסם כי נדבק בנגיף ופרסם ציוץ בחשבון הטוויטר שלו: "קראתם את החדשות וזו הסיבה שאני רוצה להרגיע את כל מי שדואג לי – אני בסדר. אני קורא לכולם לשמור על החוקים, מכיוון שהנגיף לא מבדיל בין אף אחד. בואו נעשה את זה למען עצמנו, למען אהובינו ולמען סובבינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי