שנתיים למספרת של כריסטיאנו רונאלדו: האם זה השער הגדול בקריירה שלו?

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

זה קרה ברבע גמר ליגת האלופות במדי ריאל מדריד נגד יובנטוס. זידאן תפס את הראש כלא מאמין, הקהל היריב מחא כאפיים ואפילו בופון הודה: "הוא ברמה של פלה ומראדונה". בואו להיזכר ביום בו ספרד יצאה מדעתה

(גודל טקסט)

הוא כבש מאות שערים בקריירה (725 ליתר דיוק), מחזיק בתואר מלך השערים של ריאל מדריד בכל הזמנים, הכובש המצטיין בליגת האלופות וכן של נבחרת פורטוגל. אבל כנראה שהשער המזוהה ביותר עם כריסטיאנו רונאלדו בקריירה המפוארת שלו נכבש בדיוק לפני שנתיים, ב-3 באפריל 2018. ריאל מדריד התארחה בטורינו למשחק נגד יובנטוס ברבע גמר ליגת האלופות וכבר הובילה 0:1 משער של הפורטוגלי.

בדקה ה-64 ג'אנלואיג'י בופון יצא מהשער, רונאלדו מסר ללוקאס ואסקס שלא הצליח לכבוש. דני קרבחאל הגביה מצד ימין ורונאלדו, בלי להסתכל, עלה לגובה מטורף וכבש במספרת נהדרת את ה-0:2 של הבלאנקוס, שנהנו עד לסיום משער נוסף של מרסלו בדרך ל-0:3 ענק. ספרד יצאה מדעתה ואפילו מאמן ריאל, זינדין זידאן, תפס את הראש כלא מאמין.

אבל הדבר הכי חשוב לרונאלדו היה ההכרה מקהל יריב שידע לכבד את היכולת הפנטסטית שלו. אוהדי יובה עמדו ומחאו לו כפיים והוא הודה להם. יש האומרים שהמחווה הזו נגעה לליבו של הפורטוגלי ושיחקה תפקיד חשוב מאוד בהחלטתו להצטרף לביאנקונרי בקיץ של אותה שנה. זה לא היה שערו האחרון של רונאלדו במפעל באותה עונה, הוא הבקיע גם בגומלין כששלח את ריאל לגמר בפנדל קריטי רגע לפני שהמשחק נקלע להארכה, ומה שמדהים הוא שגם גארת' בייל כבש בדיוק באותה דקה במספרת – בגמר ליגת האלופות.


כריסטיאנו רונאלדו עם ג'יאנלואיג'י בופון (JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images)


בספרד הריעו לרונאלדו (צילומי מסך: "מארקה" ו"אס")

ובחזרה לערב ההוא. "הגול", נכתב בשער "מארקה" לאחר המשחק. "ל-42 אלף אוהדים לא הייתה ברירה אלא להיכנע ל'רוצח'." ועוד צוין כי חלפו רק עשרה חודשים מאז רונאלדו כבש צמד בגמר ליגת האלופות נגד הקבוצה של מאסימיליאנו אלגרי. ב"אס" התלהבו אפילו יותר. "מאיזה כוכב לכת הגעת?", נכתב בשער העיתון שם ציינו את הגובה אליו הגיע רונאלדו – 2.23 מטר. 

גם באיטליה פרגנו. "אמנות האופרה", נכתב בשער "קוריירה דלה ספורט. וב"גאזטה דלה ספורט", העיתון הגדול במדינה נכתב: "CR-WOW". "הוא מכוכב אחר", נכתב ב"לאקיפ". בופון אמר: "הוא נולד לנצח משחקים. הוא ברמה של פלה ומראדונה". "אני קצת מקנא בו אפילו", חייך זידאן. "למה הגבתי כפי שהגבתי? אני קודם כל אוהד כדורגל". "זה פשוט לא הוגן מה שאתה עושה!", כתב בהומור לברון ג'יימס.

"אני מודה לקהל של יובה, זה רגע מדהים בשבילי, זה עדיין לא קרה לי בקריירה. לא ציפיתי לכבוש שער כזה, זה שער מיוחד עבורי, חיפשתי גול כזה הרבה זמן והוא אולי היפה בקריירה שלי, זה זיכרון מעולה". יובה הייתה הקבוצה נגדה כבש הכי הרבה שערים בליגת האלופות – לא פחות מעשרה בשבעה משחקים. העונה הוא יקווה להשיג שער כזה במדיה ולזכות בטורניר בפעם השישית ולהשוות את שיאו של פאקו חנטו.

הצביעו בסקר: האם זה השער הגדול בקריירה של רונאלדו?



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי