Sport1 Banner

נשיא אופ"א: "הכדורגל יחזור ללא קהל, אין תאריך אחרון לגמר הצ'מפיונס"

אלכסנדר צ'פרין
אלכסנדר צ'פרין | Gettyimages

אלכסנדר צ'פרין ניסה לפזר את הערפל: "עדיף לשחק בלי אוהדים מאשר בכלל לא. הם ישמחו לראות כדורגל בטלוויזיה. בריאות הקבוצות חשובה לנו יותר מכל". משחקי הנבחרת? יחזרו בספטמבר. וגם: ההפסדים הכספיים

(גודל טקסט)

בכל אירופה מחכים בסבלנות לראות מה יהיה עתיד עונת הכדורגל הנוכחית. אתמול נחשפו התאריכים החדשים של ליגת האלופות. נשיא אופ"א, אלכסנדר צ'פרין, התראיין ל"קוריירה דלה סרה" האיטלקי וניסה לספק תשובות. הוא דיבר על הדרך להתמודדות עם המשבר הכלכלי ואמר כי הליגות יחזרו ללא קהל.

"אין מועד אחרון לגמר ליגת האלופות והליגה האירופית. זה בהחלט תלוי מתי הליגות יחודשו ומתי נשחק שוב", אמר צ'פרין בפתח דבריו. על משחקי הנבחרות אמר: "הם יחזרו בספטנמבר".

דד ליין לליגות: "זה יהיה לא טוב אם העונות יסתיימו בין ספטמבר ואוקטובר, זה ישפיע רבות על לוח השנה של העונה לאחר מכן. הרמוניה מלאה של הליגות קשה משום שתנאי מזג האוויר שונים. במדינות מסוימות כלל לא ניתן לשחק בחודשי החורף".

פ.ס.ז' ודורטמונד משחקות לעיני יציעים ריקים. עדיף מאשר בכלל לא (UEFA – Handout/UEFA via Getty Images)

כדורגל בלי קהל: "אני מאמין שיש אפשרות להשלים את העונה, כנראה בלי קהל, אבל אנשים יוכלו לראות כדורגל בטלוויזיה בזמנים קשים וזה עדיף. זה יהיה לזמן מוגבל. העדיפות היא בריאות האוהדים. מוקדם לומר שאנחנו לא יכולים לסיים את העונה, זה ישפיע בצורה איומה עבור המועדונים והליכות".

הפן הכלכלי: "הליגות הן הבסיס של הכנסות המועדונים. גם אם הליגות יחזרו ההכנסות יהיו מוגבלות. אופ"א, לעומת זאת, מפסידה הרבה כסף בשל דחיית היורו". כשנשאל על הפייר-פליי הפיננסי ענה: "כבר שינינו תנאים מסוימים שהם מושעים, אך לא נשלול אותו לחלוטין. זה הביא יתרונות רבים". על מנצ'סטר סיטי העדיף שלא להגיב.

עוד באותו נושא: אופ"א, דייגו קרלוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי