התאריכים נחשפים: כך אופ"א מתכננת לסיים את ליגת האלופות

סרחיו ראמוס, גבריאל ז'סוס
סרחיו ראמוס, גבריאל ז'סוס | Soccrates Images / Contributor

ראשי אופ"א ונציגי 55 התאחדויות הכדורגל ייפגשו במהלך השבוע ועשויים לאשר את התוכנית שנחשפה ב"סקיי": המפעל היוקרתי יתחדש באוגוסט ויסתיים תוך כשלושה שבועות, משחקי הליגה האירופית ייערכו במקביל

(גודל טקסט)

הדיווחים על קיום גמר ליגת האלופות רק בחודש אוגוסט הולכים ומתרבים. אחרי שהדבר פורסם ב"BBC" כבר בשבוע שעבר, הבוקר (ראשון) גם ב"סקיי איטליה" מיישרים קו ומפרסמים פרטים נוספים על התכנון של אופ"א כיצד לסיים את המפעל היוקרתי שנקטע בשמינית הגמר בעקבות התפשטות הקורונה.

על פי הפרטים החדשים, ב-7-8 באוגוסט אמור להתחדש המפעל ואז ייערכו משחקי גומלין שמינית הגמר שטרם הושלמו, בין מנצ'סטר סיטי לריאל מדריד, בין ברצלונה לנאפולי, בין באיירן מינכן לצ'לסי ובין יובנטוס לליון. מיד לאחר מכן, כבר ב-11/12 באוגוסט ייצאו לדרך משחקי רבע הגמר וכבר ב-14/15 ייערכו משחקי הגומלין של שלב שמונה האחרונות. כזכור כי בינתיים העפילו אטאלנטה, לייפציג, פריז סן ז'רמן ואתלטיקו מדריד שהדיחה באנפילד את ליברפול.

חצאי הגמר ייערכו ב-18/19 באוגוסט ומשחקי הגומלין ב-21/22, במטרה לערוך את גמר ליגת האלופות באצטדיון אטאטורק באיסטנבול ב-29 באותו חודש, כפי שפורסם בימים האחרונים. באותם ימים כבר צפויים להיערך במקביל משחקי מוקדמות ליגת האלופות 2020/21 ושלב הבתים של העונה הבאה אמור להיפתח ב-20.10, באיחור של כחודש.

גם באשר לליגה האירופית נחשף התכנון של אופ"א. שמינית הגמר תתחדש ב-2/3.8 והגמר יישאר בגדנסק (פולין) וייערך ב-27.8. בימים שלישי ורביעי צפויות פגישות וידאו נוספות של ראשי אופ"א ו-55 התאחדויות הכדורגל ואז צפויות להתקבל החלטות באשר ללוח הזמנים החדש.




מנור סולומון. גם הליגה האירופית צפויה להתחדש באוגוסט ( OLI SCARFF / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי