בליון עקצו את יובנטוס: "מקווים שלאציו תזכה בסרייה A"

שחקני יובנטוס מאוכזבים
שחקני יובנטוס מאוכזבים | Paolo Bruno/Getty Images

מאמן הכושר של הקבוצה הצרפתית התייחס לגומלין נגד הגברת הזקנה בליגת האלופות: "היא תגיע למשחק במצב טוב יותר מאיתנו והסיכוי היחיד שלנו לגבור עליה יהיה רק אם תאבד את האליפות"

קבוצות: יובנטוס ליון
(גודל טקסט)

עדיין לא ברור מתי ליגת האלופות תחודש, אך נראה ששתי הקבוצות הצרפתיות, ליון ופריז סן ז'רמן, יסבלו מנחיתות משמעותית מכיוון שלא יערכו משחקים רשמיים מאז חודש מארס עקב ביטול הליגה המקומית, לעומת מועדונים מגרמניה, אנגליה, ספרד ואיטליה, כאשר מלבד הראשונה שקיימה כבר שלושה מחוזרים, גם האחרות צפויות לחזור בקרוב.

לכן לליון נותרה המשימה האירופית בלבד, ואחרי ניצחון 0:1 על יובנטוס במשחק הראשון בשמינית הגמר, מה שנותר לחבורתו של רודי גרסיה לחשוב הוא רק על משחק הגומלין, שטרם ידוע היכן יערך.

כדי להכניס את הגברת הזקנה מעט ללחץ, מאמן הכושר של ליון פאולו ריגוני סיפר בראיון על התקוות של הקבוצה מצרפת: "אני מקווה שלאציו תזכה בסקודטו ולאחר בלאגן גדול בקבוצה, אנחנו ניתן את המכה האחרונה ונדיח אותה גם מאירופה".

"הם בהחלט יגיעו למשחק למצב טוב הרבה יותר מאיתנו, אחרי 12 משחקי ליגה והדבר היחיד שיכול לתת לנו יתרון הוא אם העניינים לא הסתדרו טוב עבור הקבוצה. הדבר עשוי לגרום לכאוס גדול בקבוצה – זו הדרך היחידה שנוכל לעבור אותה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי