ולנסיה הגיבה בהלם: "גספריני פעל בניגוד להוראות וסיכן את חיינו"

ג'יאן פיירו גספריני
ג'יאן פיירו גספריני | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

"העטלפים" נותרו המומים לגלות שמאמן אטאלנטה ניהל את המשחק במסטאייה שנערך ללא קהל כשהוא סובל מתסמינים של קורונה. וגם: גאראי ביקר פומבית את המועדון וזכה גם הוא לתגובה

(גודל טקסט)

הליגה הספרדית חוזרת בעוד עשרה ימים בדיוק עם הדרבי בין סביליה לבטיס ואחת הקבוצות שתשמח יותר מכל לעלות שוב לכר הדשא ולהשכיח את החודשים האחרונים היא ולנסיה. "העטלפים", כידוע, פגשו את אטאלנטה בליגת האלופות רגע לפני השבתת העונה וסבלו ממספר מקרי קורונה, אבל עוד לפני שישובו להתעסק בכדורגל נטו, הלילה (שני) בחרו במועדון לתקוף בהודעה רשמית את המאמן ג'יאן פיירו גספריני, שניהל משחקים נגד הקבוצה על אף שסבל מתסמינים.

"לאחר שקראנו את דבריו של גספריני, שהופיעו בתקשורת האיטלקית, אנחנו רוצים להביע את ההפתעה הגדולה לגלות שמאמן הקבוצה היריבה שלנו בשמינית גמר ליגת האלופות הודה שהוא סובל מסימפטומים ולא נקט בשום אמצעי זהירות וסיכן את חיי כולנו ועוד אנשים רבים בעת שהותו בוולנסיה".

עוד נכתב על ידי המועדון: "צריך לזכור שמדובר במשחק שנערך בדלתיים סגורות ובמהלכו ננקטו כל אמצעי הזהירות בהוראת הממשל הספרדי ובמטרה להגן על כולנו מפני הסכנה של נגיף קורונה".


משחק ללא קהל, המאמן על הקווים נושא את הנגיף (UEFA Pool/Getty Images)

אם לא די בכך, זו לא הבעיה היחידה שמטרידה את ולנסיה ביממה האחרונה כי היא נאלצה גם להגיב למתקפה מצד הבלם אסקיאל גאראי, אחד משחקני ולנסיה שנדבר בנגיף, אגב, שביקר פומבית את המועדון והודיע שיעזוב עם תום חוזהו בסוף חודש יוני. בין השאר כתב הארגנטיני בן ה-33 ברשתות החברתיות: "הגענו לסיכום בעל פה על הארכת חוזה בנובמבר, אבל בינואר המועדון שינה את התנאים. עדיין רציתי להישאר, אבל בפברואר נפצעתי בברך ועברתי ניתוח. מאז לא שוחחו איתי על הארכת חוזה. מלכתחילה ידעתי שאצטרך לקצץ, אבל עם הזמן רצו שאקצץ עוד יותר בשכר. תמיד רציתי להישאר, אבל לא ניתנה לי ההזדמנות. זו פרידה מהלב, כי אני בן אדם טוב ומאמין שגם לכם מגיע לדעת את האמת".

גם לדבריו של גאראי בחר המועדון להגיב רשמית ובין השאר נטען כי הוא היה היחיד מבין כל אנשי המועדון שסירב לקצץ בשכרו לאחר התפשטות הנגיף: "השחקן עצמו מודה שהמו"מ החל כבר ביולי 2019, אולם הוא דחה מספר הצעות לשיפור חוזהו הנוכחי וזו החלטה מכובדת וחוקית לחלוטין. המועדון הראה לו לכל אורך הדרך תמיכה ואהבה, אבל הוא היחיד שסירב לחתום על ההסכם שהושג בטרה לסייע למועדון ולעובדים בעקבות המשבר הכלכלי שנגרם ממגפת קורונה".


גאראי. גם הוא זכה לתגובה מהמועדון Manuel Queimadelos Alonso/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי