ג'נארו גאטוסו מזהיר: "ברצלונה? לא נגיע לשם לחופשה"

ג'נארו גאטוסו, קיקה סטיין
ג'נארו גאטוסו, קיקה סטיין | Photo by Francesco Pecoraro/Getty Images

אחרי הזכייה בגביע, מאמן נאפולי דיבר על הגומלין בליגת האלופות: "אנחנו הולכים לשחק נגד קבוצה חזקה מאיתנו ונצטרך להגיע מוכנים". היחסים עם השחקנים: "אני החבר הכי טוב שלהם, אבל באימון אני האויב שלהם"

(גודל טקסט)

נראה שהתואר הראשון בקריירה של ג'נארו גאטוסו רק הגדיל לו את התיאבון. לאחר שהוביל את נאפולי לזכייה בגביע האיטלקי עם ניצחון בפנדלים על יובנטוס, המנג'ר האיטלקי מביט קדימה וחושב כבר על הגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות נגד ברצלונה, שיתקיים אי שם בחודש אוגוסט.

"אנחנו הולכים לשחק נגד קבוצה חזקה מאיתנו ואנחנו יודעים זאת", סיפר ג'נארו גאטוסו ברדיו 'קיס נאפולי'. "אבל אנחנו צריכים להגיע לשם ברמת המוכנות הגבוהה ביותר. אנחנו לא נלך לשם לחופשה. בעצם אני רוצה ללכת לחופשה כמה שיותר מאחור".

גאטוסו דיבר גם הדרך המיוחדות בדרך לגביע: "כדי לזכות בתואר, היינו צריכים לנצח את לאציו, אינטר ויובנטוס, אלו היו משחקים מאוד קשים. בתור שחקן שכבר זכה בגביע, תמיד חשבתי איך יהיה אפשר להשתפר מכאן וכעת כמאמן אני עושה אותו דבר. ביום שלישי מחכה לנו משחק קשה נגד ורונה והיא תגרום לנו לסבול. אני כעת כל כולי כעת בליגה האיטלקית".

השחקנים רצו שייקח את הגביע הביתה: "זו מחווה נחמדה, יש לנו יחסים טובים. אני החבר הכי טוב של הכדורגלנים, אבל באימון הוא הופך לאויב הגרוע ביותר שלהם. אבל כמובן, שגם באימונים אין יחסי שנאה עם אף אחד".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי