ערן זהבי לא יכול לחכות: "תתחילו את הליגה כבר"

ערן זהבי
ערן זהבי. הליגה הסינית תהיה המודל? | Fred Lee / Contributor

כוכבה של גוואנגז'ו ונבחרת ישראל העביר מסר ברור באינסטגרם. בינתיים, החלוץ התראיין ונשאל האם הוא השחקן הטוב בליגה, מה דעתו על המאמן החדש ועל האתגר לכבוש בפחות משחקים

(גודל טקסט)

הליגה הסינית אמורה לחזור סופית בעוד כחמישה שבועות, ב-27 ביוני (בכפוף לאישור משרד הבריאות) ערן זהבי ודיא סבע ממשיכים כמובן באימונים בגוואנגז'ו ר.פ שמקיימת גם משחקי אימון, אך ברור שזה לא הדבר האמיתי. כוכב נבחרת ישראל חסר סבלנות ובסטורי שהעלה באינסטגרם כתב על רקע תמונה שלו מאוכזב: "פרצוף של מישהו שנמאס לו להתאמן סתם – תתחילו את הליגה כבר".

 
הליגה עוד לא חוזרת כאמור, אבל גוואנגז'ו קיימה אתמול (שני) אימון פתוח כאשר כ-15 מורים לתקשורת הגיעו למתחם וראיינו מרחוק את השחקנים וצפו באימון. גם ערן זהבי, התראיין, איך לא. זהבי סיפר: "אנחנו פעילים מאוד, קבענו עוד משחקי ידידות השבוע. אנחנו פעילים מאוד, שואפים לחזק את המדינה ולהיות מוכנים לחזרת הליגה".
 
 
על מינוי המאמן החדש ג'ובאני ואן ברונקוסט: "אני מאמין שכל אחד מחברי הקבוצה רוצה להוכיח את היכולת שלו מול המאמן. כולם מאוד פעילים. יש כמה רעיונות טקטיים חדשיים אך אי אפשר לחשוף אותם כעת. אני מקווה שיהיו לנו תוצאות טובות יותר מאשר בשתי העונות הקודמות".

הסטורי של ערן זהבי (צילום מסך: אינסטגרם)

 

האם הוא החלוץ הטוב בליגה: "תודה רבה על המחמאות וההערכה. בליגה שלנו יש חלוצים ברמה עולמית. אני גאה ביכולת שלי. הדבר שאני צריך לעשות הוא להמשיך ככה".
 
 
כזכור, פורמט הליגה ישתנה ועל כן ייערכו פחות משחקים מה שיקשה על זהבי במלאכת הכיבוש. זהבי נשאל האם הוא מסוגל בכל זאת לקבוע שיא, ואמר: "זה עדיין לא סופי, אבל נראה שנשחק פחות משחקים. ככה יהיה קשה יותר לכבוש, אבל ככל שהלחץ והאתגר גדולים יותר – כך גם המוטיבצייה. אשמח לשבור עוד שיאים, אעשה כמיטב יכולתי".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי