ואן דה ביק: "השחקנים שרו לי בחדר ההלבשה, טאדיץ' ביקש שאשאר"

דוני ואן דה ביק
דוני ואן דה ביק | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

אחרי שכבש ובישל ב-0:5 על אמן, אוהדי אייאקס קראו לקשר ודרשו ממנו להמשיך עוד עונה: "שמעתי אותם היטב ואהבתי את זה". על עתידו: "אשקר אם אגיד שאין לי מחשבות, אבל לא כל מה שאתם קוראים נכון". צפו בתקציר

(גודל טקסט)
בצל אי הוודאות לגבי עתידו והחיזורים מצד ריאל מדריד, דוני ואן דה ביק הצליח לנתק את עצמו מרעשי הרקע ופתח את העונה בצורה נפלאה. אתמול (שבת) הוא מצא את הרשת ב-0:5 של אייאקס על אמן והעלה את מאזנו לשני שערים ושני בישולים בשני המחזורים הראשונים בליגה ההולנדית.


אוהדי אייאקס, שנאלצו להיפרד הקיץ מפרנקי דה יונג ומתייס דה ליכט, קראו לקשר בסיום ודרשו ממנו להישאר לעונה נוספת. "שמעתי היטב את השירים שלהם ואהבתי את זה", הבהיר ואן דה ביק ואף חשף: "גם השחקנים שרו לי בחדר ההלבשה. טאדיץ' ביקש שאצטרף לשירה שלהם ואמר לי שאני חייב להשאר. אפילו השחקנים מדרום אמריקה הצטרפו".


ואן דה ביק התייחס לשמועות: "אשקר אם אגיד שאני לא חושב על העתיד שלי, אך לא כל מה שאתם קוראים בתקשורת הוא נכון ואת זה אני יכול לומר בוודאות. אני לא יודע מה יהיה וגם אני רוצה שהתמונה תתבהר, אבל אני שמח שהצלחתי לשים את המחשבות בצד והבקעתי שני שערים בשני המשחקים הראשונים של העונה. אני מקווה שאהיה משמעותי ואתרום לקבוצה גם במשחק הגומלין החשוב נגד פאוק סלוניקי".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי