ג'ורדי קרויף מחמיא לאייאקס: "יכולה לזכות בליגה האירופית"

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | עד אבישי

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב החמיא להולנדים בטורו השבועי ב"טלחראף": "הוכחה שלא צריך תקציב ענק כדי להצליח"

(גודל טקסט)
בטורו השבועי ב"טלחראף" ההולנדי סיפר המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף על ההנאה שלו מהמשחקים בליגה האירופית וגם החמיא לאייאקס, אליה כזכור הוא הוזכר בימים האחרונים כמועמד להגיע בקיץ הקרוב.

 

תחת הכותרת "הרגשה טובה בליגה האירופית" כתב קרויף: "היה לי ערב נפלא ביום חמישי כשראיתי משחקים בליגה האירופית. היה נפלא לראות את יכולת העמידה של הצעירים באייאקס. שלושה ממשחקי רבע הגמר הסתיימו בהארכות וחלק בפנדלים, וזה מראה עד כמה קטן ההבדל בין הקבוצות ולכן לדעתי אייאקס מסוגלת לזכות השנה במפעל".




 

קרויף גם גאה בכך ששלוש קבוצות שבהן שיחק בעבר עלו לחצי הגמר – באייאקס שיחק בנוער, במנצ'סטר יונייטד וסלטה ויגו בבוגרים. "יש לי זיכרונות מיוחדים מהקבוצות שלי לשעבר".

 

למרות השבחים, הבהיר קרויף שליגת האלופות זה מפעל ברמה אחרת לגמרי: "המשחקים בין ריאל מדריד ובאיירן וברצלונה ויובנטוס הדגישו עד כמה גדול הפער בין המפעלים. עבור אייאקס זה לא אומר כלום, כי היא בחצי הגמר של הליגה האירופית וזה הישג גדול, אבל זה אומר הרבה על קבוצה כמו מנצ'סטר יונייטד שיש לה תקציב ענק כמו ברצלונה, ריאל מדריד, באיירן ויובנטוס ולא נמצאת בחצי של הצ'מפיונס. אייאקס היא הוכחה שלא תמיד צריך תקציב ענק כדי להצליח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי