העיתונים מייעצים לפאניוניוס: "זו לא מכבי תל אביב מהכדורסל"

מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | צילום: אריאל שלום

בתקשורת היוונית קוראים ליריבת הצהובית לא לפחד מהיריבה הישראלית ומאמינים שיש סיכוי לעלות לשלב הבא. עם זאת, טוענים שהיעדרם של האיראנים יתרום משמעותית לקבוצתו של קרויף

(גודל טקסט)
ביוון מודאגים מאוד מהיעדרם של שני האיראנים של פאניוניוס שלא הגיעו כמובן לישראל וכלי התקשורת טוענים היום (חמישי) שמכבי תל אביב הפכה לפייבוריטית בגלל ששניהם לא ישחקו, כשבעיקר מדובר על הקשר מסעוד שועאיי שנחשב לשחקן הטוב בקבוצה ואחד מכוכבי נבחרת איראן.


עם זאת, העיתונים ביוון חלוקים בדעתם לגבי סיכויי הקבוצה שחזרה אחרי תשע שנים לשחק בגביעי אירופה. העיתון "ספורט דיי" כתב: "פאניוניוס רוצה להפתיע בפעם השנייה בליגה האירופית, הפעם את מכבי מכבי תל אביב החזקה. קדימה פנתרים, המשימה עדיין אפשרית למרות היעדרם של שני הכוכבים האיראנים". לעומתו העיתון "לייב ספורט" קבע: "פאניוניוס היא אאוט סיידרית, אבל יכולה להישאר היום בחיים לקראת הגומלין".




"תישארו עם שתי רגליים על הקרקע, המטרה היא להוציא תוצאה טובה בישראל. תעלו לשחק בלי פחד מול מכבי תל אביב", ייעץ העיתון "ספורט טיים", והכי נחרץ היה "אורה גי'ה ספורט" שהזכיר לפאניוניוס: "מכבי תל אביב בכדורגל זו לא מכבי תל אביב בכדורסל (של ימים עברו…). גם ההפסד של האירנים שלא ישחקו עדיין לא חייב לגרום לכך שהקבוצה תודח מול מכבי תל אביב".


העיתונים מזכירים שהמאמן מיכאליס גיאורגיו מומחה בגביעי אירופה. כשאימן את אטרומיטוס ב-2015 עבר את AIK שטוקהולם בשני משחקים במוקדמות הליגה האירופית עם ניצחון 1:3 בחוץ ו-0:1 בחוץ ונכנע רק לפנרבחצ'ה אחרי הפסד 0:1 בבית ו-3:1 בחוץ.

Everything's settled! We are ready

@MaccabiTLVFC VS Panioniosfc#UEL#1stleg#3rdqualifyingroundpic.twitter.com/gkxCdO9JNS

— Panionios FC (@panionios_fc) July 27, 2017


בנוגע למשחק עצמו, הנהלת פאניוניוס החליטה לעלות עם חולצות לבנות מול מכבי תל אביב אותן לבשו השחקנים בניצחון 2:3 על גוריצה בחוץ. כנראה שגם למזל יש חלק חשוב בכדורגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי