קרויף: לא דמיינתי שניקח ארבע נקודות מול ויאריאל"

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | אתר רשמי

מאמן מכבי תל אביב סיכם את הקמפיין האירופי לאחר ה-0:1 בספרד: "זה היה שלב בתים מאכזב מבחינתנו. המטרה הייתה לעלות וכך יהיה גם בשנים הבאות". צפו בתקציר

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סיימה הערב (חמישי) את הקמפיין האירופי עם 0:1 יוקרתי בספרד על ויאריאל. הצהובים, שחששו להפך לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שלא כובשת שער בליגה האירופית, השיגו את הנקודות בזכות של ניק בלקמן וסיימו את המפעל עם ארבע נקודות.

ג'ורדי קרויף סיכם: "לא דמיינתי שניקח 4 נקודות מול ויאריאל. לפעמים כל מה שאתה מתכנן קורה בצורה שונה. אנחנו שמחים, זה יעזור לנו לביטחון. הקבוצה נראתה יותר טוב. זה היה שלב בתים מאכזב מבחינתנו אבל צברנו ביטחון לקראת המשך המשימות שמחכות לנו בליגה".

רוטציה: "שתי הקבוצות שיחקו בהרכבים שונים מהרגיל, אם הייתי אוהד של ויאריאל הייתי שמח מכמות הכישרונות הצעירים שהופיעה היום, כשאתה שומר חלק מהשחקנים שלך הפסדים כאלה קורים. בכל מקרה, אני יכול להגיד שמה שקרה היום כבר מאחורינו ואני צריך לחשוב על המשחק הבא. נחמד לשחק כאן, זה הבית שלי, אני מדבר את השפה הזו. עבורנו כקבוצה היה חשוב להיראות טוב ולקבל ביטחון. ספגנו יותר מדי שערים בקמפיין הזה, אבל נראנו טוב יותר היום. כמו שאמרתי, אנחנו חושבים כבר על המשחקים בליגה".

הקמפיין האירופי: "שיחקנו כבר 4 פעמים באירופה בשנים האחרונות אז אני חושב שהפרויקט שלנו מצליח. השנה רצינו להיות תחרותיים יותר ולהתחרות על המקום השני, זה לא קרה, יכול להיות שלא היינו טריים מספיק והיו לנו פציעות, אבל עכשיו זה כבר לא חשוב. המטרה שלנו הייתה לעלות וזו גם תהיה המטרה בשנים הבאות".


"המטרה הייתה לעלות". גו'רדי קרויף (האתר הרשמי של מכבי תל אביב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי