פרוינד: "שחקנים כמו מואנס דאבור לא גדלים על העצים"

מואנס דאבור עם טום רוגיץ'
מואנס דאבור עם טום רוגיץ' | AFP

המנהל הספורטיבי של זלצבורג דיבר על החלוץ הישראלי לקראת המשחק נגד קלאב ברוז' (חמישי, 21:50, ישיר בספורט1): "העברות כמו של דאבור מגדילות את המוניטין שיש לנו באירופה, אנחנו סוג של דורטמונד האוסטרית"

(גודל טקסט)
זלצבורג תשחק מחר נגד קלאב ברוז' בבלגיה בשלב 32 הגדולות בליגה האירופית (חמישי, 21:50, שידור ישיר בספורט1). מואנס דאבור חוזר לשחק אחרי פגרה ארוכה של חודשיים, כאשר הליגה האוסטרית מתחדשת רק ב-24 עוד שבועיים והחלוץ הישראלי כבר למעשה נמצא על תקן שחקן מושאל מסביליה לזלצבורג, כאשר בקיץ יעבור לקבוצה הספרדית. הקבוצה גם מכרה את האנס וולף הקשר בן ה-19 ללייפציג כשגם העברה הזאת תיכנס לתוקף בקיץ. אמדו היידרה, שנחשב לנאבי קייטה החדש עבר ללייפציג בינואר.


המנהל הספורטיבי של זלצבורג כריסטיאן פרוינד, דיבר על העברת דאבור לסביליה ואמר כי הרכישה הזאת מחמיאה לזלצבורג והופכת אותה למועדון שמגדל ומקדם שחקנים מוכשרים שעוברים לקבוצות הגדולות של אירופה: "שחקנים כמו דאבור לא גדלים על העצים. סביליה ללא ספק לא רק עיר גדולה יותר אלא אחד מהמועדונים הגדולים באירופה. הם שייכים לארבע הגדולות בספרד ואנחנו יכולים להיות רק גאים שמועדון כזה רוכש מאיתנו שחקן כמו דאבור", אמר פרוינד.


המנהל הספורטיבי המשיך: "זה רק מראה עד כמה החשיבות של זלצבורג עלתה בכדורגל העולמי. העובדה שאחרי שלוש עונות בקבוצה דאבור עוזב היא צעד הגיוני ואפילו בריא למועדון. העברות כמו של מואנס מגדילות את המוניטין שיש לנו באירופה. יש לנו שבעה סקאוטים שעובדים כל השנה סביב השעון ותפקידם למצוא שחקנים כמו דאבור ואחרים שהבאנו. זה מעט לעומת הגדולות באירופה, אבל אנחנו שואפים לשפר את המצב".




מואנס דאבור וטום רוגיץ' (AFP)

 

"הבאנו שני צעירים שישחקו מיידית בקבוצה, אנטואן ברנרד בן 19 מפריז סן ז'רמן שהוא קשר תוקף, והחלוץ הנורבגי ארלינג בראוט האלנד בן 18 ממולדה", אמר פרוינד והוסיף: "צעירים רוצים לבוא אלינו כי אנחנו סוג של דורטמונד האוסטרית. עובדה שהבאנו שחקנים מיפן ודרום קוריאה".


הבעיה כרגע בזלצבורג היא שהמועדון לא שיחק במשחק רשמי כחודשיים, ופרוינד אמר כי הוא חושש מהמצב הזה לקראת המשחק נגד קלאב ברוז'. "היה לנו עדיף שהמשחקים היו רחוקים יותר והיינו משחקים שניים או שלושה משחקים בליגה לפני כן, אבל בגלל שהשחקנים שלנו מכירים זה את זה בצורה מצויינת ואני מקווה שיהיה בסדר"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי