ספאלטי: "איקרדי בייש את אינטר ולכן הוא כבר לא הקפטן"

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | AFP

כאוס אצל הנראזורי לקראת המשחק נגד אוסטריה וינה (19:45, ישיר בספורט3). המאמן: איקרדי זומן למשחק ולא רצה להגיע". אשתו של החלוץ: "כל הזמן יש במועדון דיבורים רעים עליו, הוא לא כובש כי לא מוסרים לו"

(גודל טקסט)
אינטר נמצאת בכאוס גדול לקראת המשחק היום (חמישי, 19:45, שידור ישיר בספורט3) נגד ראפיד וינה בליגה האירופית באוסטריה, לאחר שמאורו איקרדי נענש וסרט הקפטן נלקח ממנו בגלל שטען שהוא לא כשיר לשחק. מאמן הקבוצה לוצ'יאנו ספאלטי אמר: "הוא בייש את הקבוצה ולכן הסרט נלקח ממנו. הוא זומן למשחק ולא רצה להגיע ולכן החלטנו לקחת ממנו את הסרט. זו הייתה החלטה קשה גם עבורנו".


כעת, מנכ"ל המועדון בפה מארוטה עשוי להטיל עליו קנס כבד וגם לא ברור אם הוא יהיה בסגל של הקבוצה למשחק הליגה הקרוב נגד סמפדוריה ביום ראשון. לפי ה"גאזטה דלו ספורט", אחרי שנודע לאיקרדי שנושל מתפקיד הקפטן הוא ברח הביתה לזרועותיה של אשתו.


מי שעורר את כל הבלאגן לא היה השחקן אלא אשתו והסוכנת שלו וונדה נארה שאמרה: "הייתי רוצה שאינטר תגן יותר על מאורו. כל הזמן יש במועדון דיבורים רעים עליו. הוא לא כבש מאז דצמבר? זה בגלל שלא מוסרים לו ולא מסייעים לו בקבוצה. רוצים להאריך את חוזהו, אבל הייתי מעדיפה שאינטר תרכוש שחקן שיוכל לספק לו כדורים לחמישה שערים".


#Inter, #Icardi scaricato dalla squadra fugge a casa da #Wandahttps://t.co/wHhisTJdpz#serieA#interpic.twitter.com/ehK3fFtxcs

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 14 בפברואר 2019


הדברים של נארה גרמו לנתק גדול יותר בין החלוץ לקבוצה. באינטר היה מי שעקץ חזרה אחרי דבריה ואמר: "הוא כבש בשנה שעברה 29 שערים אבל לא לבד, הרבה בעזרת החברים שלו". הסקורר הארגנטינאי נראה אוכל לבדו במתקן האימונים של הקבוצה והוא נמצא בנתק לא רק עם ההנהלה, אלא גם עם השחקנים שכועסים על דברי אשתו. הבעיות באינטר לא מסתיימות עם איקרדי. איבן פרישיץ' רצה לעזוב את הנראזורי מסיבות אישיות וייתכן שיעזוב בקיץ.


עכשיו כולם שואלים האם איקרדי יגיע היום לאימון של השחקנים שלא טסו לוינה. כרגע אינטר עדיין רוצה להאריך את החוזה של החלוץ, אבל היא מציעה לו שבעה מיליון יורו לעונה ולא יותר. אם אשתו לא תסכים להצעה הזאת הם יחכו עד לקיץ וימכרו אותו. ב"גאזטה דלו ספורט" עקצו את אשתו: "בקיץ יחכו באינטר לקבוצות שרוצות את החלוץ וצמוד אליו את אשתו הבעייתית שהיא גם הסוכנת שלו".


Sulla #Gazzetta in edicola oggi
Inter, Icardi degradato! ⚽️ Pazza di Zaniolo! La Roma vuole blindarlo #F1 Nuova Mercedes, più snella e potente #VcomeVolley speciale San Valentino. E molto altro… pic.twitter.com/VFMBZhAeyR

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 14 בפברואר 2019






 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי