צפו: ארסנל הובכה בבלארוס, סביליה גברה על לאציו, אינטר ניצחה

שחקני סביליה חוגגים
שחקני סביליה חוגגים | Gettyimages

לקאזט הורחק והתותחנים ונוצחו 1:0 בבוריסוב, האנדלוסים גברו על האיטלקים באולימפיקו בתוצאה זהה אחרי דחיקה של בן יידר (22), פנדל של מרטינס (39) העניק לנראזורי 0:1 על ראפיד באוסטריה. 21 דקות לנאתכו

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

אחרי ה-0:1 של פנרבחצ'ה על זניט, שלב 32 הגדולות של הליגה האירופית נמשך הערב (חמישי) עם 15 משחקים נוספים כאשר במנה הראשון קיבלנו שמונה מפגשים ולא מעט הפתעות.


במוקד סביליה גברה על לאציו באיטליה והשיגה מקדמה לקראת הגומלין, אינטר – ללא איקרדי שדרש להישאר מחוץ לסגל בשל פרשת סרט הקפטן – חזרה מאוסטריה עם 0:1 על ראפיד והסנסציה הגדולה הגיעה מבלארוס שם באטה בוריסוב הדהימה את ארסנל.


בגזרה הישראלית, ביברס נאתכו רשם 21 דקות ב-2:2 המאכזב של אולימפיאקוס בבית נגד דינמו קייב, ראן ובטיס נפרדו ב-3:3 דרמטי אחרי שהספרדים חזרו מפיגור כפול בתוספת הזמן בצרפת, בנפיקה חזרה מאיסטנבול עם 1:2 ענק על גלאטסראיי, לברקוזן סיימה ב-0:0 מאכזב ברוסיה נגד קרסנודאר כאשר גם סלביה פראג וגנק נפרדו בתיקו משמים ללא שערים בצ'כיה.



שחקני סביליה חוגגים באולימפיקו (Gettyimages)


באטה בוריסוב – ארסנל 0:1

התותחנים עלו בהרכב די חזק שכלל את אלכסנדר לקאזט, גרניט ג'אקה והנריק מחיטריאן, אך ללא מסוט אוזלי שנותר מחוץ לסגל ופייר אמריק אובמיאנג שהחלים מפציעה, פתח על הספסל ונכנס במהלך המחצית השנייה. באטה פתחה את המשחק בנחישות ובאה על שכרה לאחר שסטאניסלאב דראגון הימם את החבורה של אונאי אמרי (45) עם נגיחה אדירה לרשת של פטר צ'ך וקבע את תוצאת המשחק.


ארסנל עלתה למחצית השנייה עם אנרגיות טובות יותר, אבל שער של לקאזט נפסל בצדק (55) וחצי שעה מאוחר יותר הצרפתי גם הורחק לאחר עבירה טיפשית. המארחת, שלא שיחקה אף משחקי רשמי בחודשיים האחרונים בשל פגרת חורף, הצליחה לשמור על התוצאה עד הסיום והיא תגיע לגומלין בלונדון עם יתרון מפתיע מאוד ואמונה אמיתית שהיא יכולה להשיג את הכרטיס לשמינית הגמר. 



לא לזה ארסנל פיללה (Gettyimages)


לאציו – סביליה 1:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, סביליה, אחת המועמדות הבכירות לזכייה במפעל, סימנה וי ענק עם ניצחון חוץ חשוב באולימפיקו על לאציו המאכזבת שסבלה מהיעדרותם של מספר שחקנים בכירים.


המשחק נפתחה בצורה שקולה, אבל מתפרצת קטלנית של האנדלוסים הסתיימה בשער יקר של וויסאם בן יידר שדחק מקרוב (22) אחרי כדור רוחב נפלא של פאבלו סראביה המצוין. דקה לפני המחצית האורחת ספגה מכה לקראת הגומלין כאשר אבר באנגה ראה את הכרטיס הצהוב והוא ייעדר מהגומלין. המארחת ניסתה להשוות במחצית השנייה, אך לא הייתה מספיק מדויקת והיא תגיע לרמון סאנצ'ס פיחואן עם סיכויים נמוכים מאוד להעפיל.


ראפיד וינה – אינטר 1:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
בצל פרשת מאורו איקרדי שדרש להישאר מחוץ לסגל לאחר שסרט הקפטן נשלל ממנו, אינטר הצליחה להסתדר גם ללא השחקן המוביל שלה וחזרה מאוסטריה עם ניצחון חוץ יקר שהעניק מקדמה משמעותית לקראת הגומלין בסן סירו ובעיקר שקט למאמן הנראזורי הלחוץ לוצ'אנו ספאלטי.


המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אבל פנדל מוצלח של לאוטרו מרטינס (39) אחרי ספק הכשלה ברחבה הכריע את ההתמודדות והעניק לאורחת ניצחון שני ברציפות בכל המסגרות אחרי תקופה לא פשוטה.



 מרטינס חוגג שער חוץ יקר (Gettyimages)


אולימפיאקוס – דינמו קייב 2:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
היוונים הובילו פעמיים, אך ספגו שני שערי חוץ שהעבירו את ההכרעה לאוקראינה. ביברס נאתכו עלה מהספסל בדקה ה-69 ולא הצליח לסייע לחבריו להשיג את הניצחון המיוחל לקראת המשימה הקשה שצפויה לו ולחבריו בגומלין בקייב.


תוצאות נוספות
ראן – ריאל בטיס 3:3
גלאטסראיי – בנפיקה 2:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
קרסנודאר – באייר לברקוזן 0:0
סלביה פראג – גנק 0:0

 

90' ⏱⚽️ ¡¡¡GOOOOOOOOOOOL DEL REAL BETIS!!! ¡Marca @DiegoLainez10!

#SRFCRealBetis 3-3 ⚪️#DíaDeBetis#EuroBetispic.twitter.com/fii8Mph3QN

— Real Betis Balompié (@RealBetis) February 14, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי