צפו: צ'לסי ניצחה בשבדיה, 1:3 לנאפולי בציריך, בכורה לסולומון בשחטאר

רוס בארקלי, אוליביה ז'ירו
רוס בארקלי, אוליביה ז'ירו | Gettyimages

הבלוז גברו על מאלמו 1:2 בחוץ, החבורה של אנצ'לוטי טיילה בשווייץ בדרך לשמינית, הישראלי עלה מהספסל (69) ב-2:2 הסוער נגד פרנקפורט. וגם: 0:2 לוולנסיה בסלטיק פארק, 90 דקות לדאבור ב-2:1 של זלצבורג בברוז'

קבוצות: נאפולי ולנסיה
(גודל טקסט)

אחרי המנה הראשונה שכללה שמונה משחקים והפסיד מדהים של ארסנל בבלארוס, קיבלנו הערב (חמישי) שבעה מפגשים נוספים ולא מעט שערים במסגרת המשחק הראשון מבין שניים בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית.

נאפולי ניצחה 1:3 בציריך, צ'לסי גברה על מאלמו 1:2 בשבדיה, דאבור וזלצבורג איבדו יתרון ונוצחו 2:1 על ידי קלאב ברוז' בבלגיה, שחטאר ופרנקפורט – בהופעת הבכורה של מנור סולומון – נפרדו ב-2:2 מרתק, ולנסיה גברה על סלטיק 0:2 בחוץ, ויאריאל ניצחה בליסבון ופלזן עשתה מהפך בבית מול זאגרב.

פ.צ ציריך – נאפולי 3:1
אחת המועמדות הבכירות לזכייה במפעל עשתה את שלה והיא תחזור לאיטליה עם יתרון משמעותי שאמור לסדר לה טיול קל בגומלין בדרך לשמינית גמר הליגה האירופית. לורנצו אינסינייה הנהדר כבש את הראשון (12), חוסה קאייחון הכפיל (21) לאחר מהלך קבוצתי מרשים, פיוטר ז'יילינסקי הפולני נעץ את השלישי (77) וקולולי צימק מהנקודה הלבנה (83) וקבע את תוצאת המשחק.


ניצחון חלק. שחקני נאפולי חוגגים (Gettyimages)

מאלמו – צ'לסי 2:1
אחרי השישייה המשפילה שספגה ממנצ'סטר סיטי, צ'לסי חזרה לחייך עם ניצחון חוץ בשבדיה והיא עם רגל וחצי בשמינית הגמר. הבלוז פתחו ללא אדן הזאר וגונסאלו היגוואין שקיבלו מנוחה לקראת משחק הגביע נגד מנצ'סטר יונייטד, אבל רוס בארקלי היה שם עבור מאוריציו סארי עם שער חוץ יקר (30), אולביה ז'ירו הכפיל (58) ואנדראס כריסטאנסן הצליח רק לצמק (80).

קלאב ברוז' – זלצבורג 1:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
אחרי שנעצרה אשתקד רק בחצי הגמר, אלופת אוסטריה רוצה ללכת עד הסוף העונה והערב היא איבדה יתרון ונוצחה לראשונה העונה בכל המסגרות, אך כבשה שער חוץ והעבירה את ההכרעה הביתה.

מואנס דאבור פתח בהרכב, השלים 90 דקות וראה את חברו זלאטקו יונוזוביץ' מנצל טעות קשה של שוער ברוז' וכובש בהקפצה מזווית קשה (17). אבל סגנית מוליכת הליגה הבלגית השוותה (65) מראשו של סטפנו דנסוויל. שתי דקות מאוחר יותר החלוץ הישראלי קיבל הזדמנות להכריע את המשחק, אך נגח מארבעה מטרים היישר לידיו של השוער וזלצבורג נענשה מן העבר השני כאשר ווסלי הפך את התוצאה (81) וקבע 1:2 יקר לבלגים בסיום.


יונוזוביץ' ודאבור (Gettyimages)

שחטאר דונייצק – פרנקפורט 2:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
מנור סולומון פתחו על הספסל ועלה להופעת בכורה במדי קבוצתו החדשה בדקה ה-69. מן העבר השני טאלב טוואטחה נותר מחוץ לסגל ושני הנציגים של שלנו ראו את המשחק נפתח בסערה גדולה עם מבול של אירועים.

דני דה קוסטה העלה את האורחת ליתרון מהיר (7), מרלוס השווה בפנדל מן העבר השני (10) וטראס סטפננקו הורחק (11) והשאיר את המארחת ב-10 השחקנים. הגרמנים ניצלו את ההרחקה וקוסטיץ' העניק 1:2 (50), אבל שחטאר לא הרימה ידיים וטייסון המצוין איזן (67) אחרי מהלך מרשים. 21 דקות לסיום הקשר הישראלי הצעיר נכנס ולא הצליח להשפיע על המשחק, 2:2 מרתק בתום 90 דקות.

תוצאות נוספות
ספורטינג ליסבון – ויאריאל 1:0
ויקטוריה פלזן – דינמו זאגרב 1:2
סלטיק – ולנסיה 2:0 (ניר ביטון לא נכלל בסגל)


טייסון חוגג את ה-2:2 של שחטאר ב-10 שחקנים (Getyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי