מכבי חיפה תפגוש את מורה, באר שבע נגד לאצ'י

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

ליגה אירופית, סיבוב המוקדמות הראשון: הירוקים יארחו את המשחק הראשון נגד הקבוצה הסלובנית, אותה הם אמורים לעבור בקלות. החבורה של בכר תצא לאלבניה. המשחק הראשון ב-11 ביולי, הגומלין שבוע לאחר מכן

(גודל טקסט)

מכבי חיפה והפועל באר שבע, שכבר פתחו את האימונים לקראת העונה הבאה, קיבלו היום (שלישי) את תוצאות הגרלת סיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית ושתיהן יכולות להיות מרוצות.

הירוקים יפגשו את מורה, שסיימה את העונה החולפת במקום הרביעי בליגה הסלובנית. המועדון הבלקני, שנוסד רק לפני שבע שנים, יופיע בפעם הראשונה במפעלים האירופיים. מכבי חיפה תארח את המשחק הראשון באצטדיון סמי עופר.

הקבוצה מבירת הנגב תפגוש את לאצ'י האלבנית ותערוך את המשחק הראשון בחוץ. החבורה ברק בכר נמנעה ממפגש עם היריבה הקשר ביותר בהגרלה, קראיובה הרומנית. המשחק הראשון ייערך ב-11 ביולי והגומלין כשבוע לאחר מכן ביום חמישי. משחקי הסיבוב השני ב-25 ביולי והגומלין שבוע אחרי זה.

סלליך התייחס להגרלה ואמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "האמת שלא יצא לי להכיר את הקבוצה הזו כששיחקתי שם כי הם היו בליגה השנייה, אבל המאמן שלהם היה גם המאמן שלי והשוער שיחק איתי. אולי מורה לא מהאריות של אירופה, אבל בטח שאסור לזלזל בהם. המאמן שלהם הביא אותנו לצ'מפיונס ליג. זה מאמן טקטיקן מאוד וקשוח מאוד. הוא העלה את מורה ליגה ובעונה האחרונה נבחר שם למאמן העונה".

נמנע מההגרלה הקשה ביותר. ברק בכר (דני מרון)
נמנע מההגרלה הקשה ביותר. ברק בכר (דני מרון)

בסיבוב השני, שהגרלתו תיערך מחר (רביעי) החל מ-15:00, מכבי חיפה שהשיגה רק 3.725 נקודות לא תהיה מדורגת והמשמעות היא שתוכל לפגוש בין השאר את קבוצות הליגות הבכירות ביבשת: רומא, איינטרכט פרנקפורט, אספניול, אלקמאר, וולבס, שטרסבורג וכן סטיאווה בוקרשט, ריינג'רס, היידוק ספליט, ברונדבי ועוד.

הפועל באר שבע שהשיגה 12 נקודות תוכל לפגוש, אם תעלה כמובן, יריבות כמו קאיירט הקזחית, ז'רינסקי הבוסנית, קילמרנוק הסקוטית, נורקופינג השבדית, דומז'לה מסלובניה, הפולניות לכיה גדנסק וקראקוביה והבולגריות לבסקי סופיה, צסק"א סופיה ולוקומוטיב פלובדיב וקוקסי האלבנית מתוך 37 יריבות אפשריות לפני צמצום.

בני יהודה, מחזיקת הגביע, תחל את דרכה רק בסיבוב השלישי (ההגרלה תיערך ב-22/7). מכבי תל אביב תדע מחר מי תהיה יריבתה הראשונה במוקדמות ליגת האלופות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי