בכר: "הגול של גל לוי לא הפתיע אותי, הוא הפציץ גם באימון"

ברק בכר
ברק בכר | אודי ציטיאט

מאמן הפועל באר שבע סיכם את ה-1:1 נגד לאצ'י באלבניה: "נכנסו להלם, אבל הצלחנו לצאת ממנו וזה לא היה קל מול קבוצה מאוד אגרסיבית וביתית". על הגומלין בטרנר: "נצטרך לעשות את העבודה לעיני הקהל שלנו"

(גודל טקסט)

"אני יכול לגלות לכם שגלו לוי הפציץ פה אתמול באימון מכל זווית והוא היה מאוד חד, כך שזה לא מפתיע אותי. אני שמח שהוא הבקיע גול מאוד חשוב", כך אמר הערב (חמישי) מאמן הפועל באר שבע ברק בכר לאחר ה-1:1 באלבניה נגד לאצ'י בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית.

האלופה נקלעה לפיגור מהיר, אולם לוי, שעלה מהספסל, הבקיע שער חוץ יקר (78) וסידר להפועל באר שבע מקדמה לקראת משחק הגומלין שייערך באצטדיון טוטו-טרנר. "גל הגיע יחד עם נאור מהלאומית ושניהם לאט-לאט נכנסים לקצב ומתחברים יפה לקבוצה", הסביר בכר.

בכר סיכם: "המשחק התחיל כמובן לא כמו שרצינו, הגול הכניס אותנו להלם ואני שמח שהשחקנים הצליחו לצאת ממנו. שלטנו במשחק והגענו למצבים, למרות שזה לא היה קל מול קבוצה מאוד אגרסיבית, ביתית מגרש לא הכי טוב, אבל הצלחנו לחזור עם הרבה אופי. היה גם מזל כי היינו יכולים לספוג את השער השני, אבל אני חושב שהיינו שווים לפחות גול אחד".

הגומלין: "זה משחק ראשון בטרנר העונה לעיני הקהל שלנו. אנחנו נצטרך לבוא, לעשות את העבודה ולא להתייחס לתוצאה במשחק שהיה הערב. נרצה לבוא לשחק בקצב שלנו ולעשות את הדברים כמו שאנחנו צריכים לעשות אותם".


הרשמים מהמשחק הרשמי הראשון
: "אנחנו רואים את האווירה בקבוצה, רואים שהשחקנים רוצים יותר ומאוד נהנים להיות פה, שזה דבר לא פחות חשוב. חשוב שנשמור על הביחד הזה כי זה מה שיהפוך אותנו לקבוצה יותר טובה".


שחקני הפועל באר שבע חוגגים את שער החוץ של גל לוי (אודי ציטיאט, אלבניה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי