ב"ש נגד נורקופינג או ללייפאיה, חיפה תפגוש את פלובדיב או טרנבה

הגרלת הליגה האירופית
הגרלת הליגה האירופית | FABRICE COFFRINI/AFP/Getty Images

הגרלת הסיבוב השלישי במוק' הליגה האירופית: הקבוצה של ברק בכר תצא לשבדיה או לטביה אם תעבור את קייראט. הירוקים, שיקוו להפתיע את שטרסבורג, יפגשו יריבות מבולגריה או סלובקיה. בני יהודה נמנעה מאספניול

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

לאחר שמכבי תל אביב הוגרלה נגד המנצחת בין סלטיק ונומה קאליו, מגיע תורן של יתר הנציגות של הכדורגל הישראלי באירופה: מכבי חיפה (ניצחה את מורה הסלובנית במפגש כפול), הפועל באר שבע (עברה בדרך את לאצ'י) ומחזיקת הגביע בני יהודה, מצפות להגרלה בסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית שנערכת עכשיו.

הפועל באר שבע שהגיעה להגרלה כמדורגת לאור הישגיה בעונות האחרונות, ובעיקר בעיקר המסע היפה באירופה בעונת 2016/17 (העפילה משלב הבתים בו השיגה שני ניצחונות יוקרתיים על אינטר) תפגוש את המנצחת בין נורקופינג השבדית ללייפאיה הלטבית אם תעבור את קייראט (חמישי, 20:15, שידור ישיר בספורט2). המשחק הראשון ייערך בחוץ ב-8 באוגוסט והגומלין כעבור שבוע באצטדיון טוטו טרנר.

אשר למכבי חיפה, אם תצליח להפתיע את שטרסבורג (חמישי, 21:40, שידור ישיר בספורט1), היא תיקח את הדירוג שלה ולכן זכתה להגרלה סבירה. הירוקים הוגרלו נגד המנצחת בין לוקומוטיב פלובדיב הבולגרית לספרטק טרנבה הסלובקית. גם הקבוצה של מרקו בלבול תשחק בחוץ ב-8 באוגוסט ומשחק הגומלין יהיה בסמי עופר.


מיגל ויטור כובש בסאן סירו. באר שבע חולמת על עוד עונה גדולה (עדי אבישי)

בני יהודה, מחזיקת הגביע, שהצטרפה למעגל המשחקים זה עתה, הצליחה להימנע מאספניול הספרדית וספרטה פראג הצ'כית (קבוצתו של טל בן חיים) היריבה הבאה תהיה ארסנל טולה הרוסית או נפטצ'י באקו האזרית. רק נזכיר כי לפני שנתיים הכתומים הצליחו לנצח 0:1 את זניט במשחק החוץ ברוסיה אך הודחו משום שהפסידו 2:0 במשחק הראשון.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי