בכר בונה על קלטינס וספורי בקישור, האסלביינק יעלה בחוד

נייג'ל האסלביינק
נייג'ל האסלביינק | אודי ציטיאט

מאמן באר שבע מתכנן לעלות עם שלושה בלמים נגד קייראט (20:15, ספורט2), ההולנדי צפוי לקבל הזדמנות על חשבון שהר וקאריו. השחקנים הוזהרו מפני היריבה, שנמצאת בכושר מעולה בליגה

(גודל טקסט)

דריכות רבה בהפועל באר שבע לקראת משחקה הערב (חמישי 20:15, שידור ישיר בספורט2) נגד קייראט הקזחית בשלב המוקדמות השני בליגה האירופית. היריבה מקזחסטן, שנמצאת בעיצומה של הליגה, מגיעה בכושר מעולה למפגש כאשר בתחילת השבוע אף כבשה חמישייה לרשת של מי שמוליכה את הליגה הקזחית, זאת לאחר שבדקה 72 עוד הייתה בפיגור 2:1.

מאמן באר שבע ברק בכר ערך אמש אסיפה טקטית לשחקנים שכללה פירוט מורחב על שחקני המפתח של היריבה מקזחסטן. בכר לא תרגל הרכב אחד באימון המסכם, והוא מתלבט באשר ל-11 שיפתחו במשחק הערב. הקבוצה צפויה לפתוח שוב במערך של שלושה בלמים, שיכלול את לואי טאהא, מיגל ויטור ושון גולדברג שיוסט מעמדת המגן השמאלי. בכנף הימנית ישחק בן ביטון ובכנף השמאלית ג'ימי מרין.

בכר נוטה לפתוח עם קישור מעובה, שיכלול את עדן שמיר, כמו גם מרואן קבהא ודוד קלטינס שהציגו יכולת טובה במשחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה. אל השלושה יצטרף רמזי ספורי, מהבולטים בניצחון על לאצ'י בשבוע שעבר. יתכן כי ההולנדי נייג'ל האסלביינק יפתח בחוד ההתקפה על חשבונם של חוסה אנחל קאריו הספרדי ובן שהר שיחכו להזדמנות מהספסל.

ספורי. הצטיין נגד לאצ'י (דני מרון)
ספורי. הצטיין נגד לאצ'י (דני מרון)

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, לואי טאהא, מיגל ויטור, שון גולדברג, ג'ימי מרין, עדן שמיר, מרואן קבהא, דוד קלטינס, רמזי ספורי, נייג'ל האסלביינק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי