בלבול: "אני מקווה שנצליח לעשות מהפך בסמי עופר"

ירדן שועה, מקסים פלקושצ'נקו
ירדן שועה, מקסים פלקושצ'נקו | PATRICK HERTZOG / Contributor

מאמן מכבי חיפה התייחס להרחקה של חבשי שטרפה את הקלפים ב-3:1 לשטרסבורג: "טעויות הן חלק מהמשחק וצריך ללמוד מהן". היכולת במחצית הראשונה: "אפשר להיות גאים". הגומלין: "ראינו מהפכים גדולים יותר". צפו

(גודל טקסט)

זה היה נראה מבטיח, אך מכבי חיפה נוצחה הערב (חמישי) 3:1 בצרפת על ידי שטרסבורג במשחק הראשון במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. החבורה של מרקו בלבול פתחה היטב ועלתה ליתרון מדהים מרגליו של מקסים פלקושצ'נקו (39), אלא שאז עאיד חבשי ספג כרטיס אדום (44), לודוביק אז'ורק השווה מהנקודה הלבנה, אדריאן תומאסון קבע מהפך (48) וז'ונאס מרטן חתם (61).

"טעויות הן חלק מהמשחק וצריך ללמוד מהן", אמר בסיום בלבול. "עד ההרחקה היינו במשחק והגענו למצבים טובים, אבל אחר כך כבר היה לנו קשה מאוד. שטרסבורג יריבה קשה, פיזית והיה לנו קשה בעשרה שחקנים. ציפיתי מהשחקנים להילחם וזה קרה, כך שאפשר להיות גאים במה שעשינו".

על כך שהוא לא שיחק עם שלושה בלמים לאחר ההרחקה: "היה נראה לי יותר נכון מבחינה מקצועית להישאר עם ארבעה שחקני הגנה והעדפתי לשמור את החילוף שלי לשלבים המאוחרים של המשחק". הסיכוי להפוך את התוצאה בגומלין: "מדובר ביריבה מאוד טובה, פיזית ויהיה לנו קשר לעבור אותם. כבשנו שער חוץ וזה חשוב, אבל אנחנו מודעים לכך שיהיה קשה. אני אופטימי ונעשה את הכל בשביל להצליח".


הרגע ששינה את המשחק (Gettyimages)

הסגל שעומד לרשותו: "אני חוזר ואומר שיש לנו בסיס של צעירים ששיחקו לראשונה באירופה. אני לוקח הרבה דברים טובים כמו נחישות ואופי. באנו למשחק חוץ כזה במגרש ביתי עם אווירה פנטסטית ונתנו פייט במחצית הראשונה. הרגשנו טוב מאוד וחשבתי שנרד להפסקה ביתרון, אבל בכדורגל הכל מתהפך ברגע. המחצית השנייה כבר הייתה סיפור אחר ובכל זאת היינו יכולים לכבוש לקראת הסיום את השער השני".

בלבול סיכם: "שטרסבורג קבוצה מצוינת, אבל התכוננו טוב ותוכנית המשחק שלנו עבודה כמו שצריך עד ההרחקה. ספגנו גול מהיר במחצית השנייה והיה לנו קשה להתאושש. ננוח, נעשה הכנה טובה לקראת המשחק בסמי עופר. בישראל, עם האוהדים שלנו, אני מקווה שהשחקנים יצליחו לעשות מהפך – ראינו כבר מהפכים גדולים מזה. באופן אישי, עשיתי כבר כמה מהפכים בתור שחקן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי