ביקורת במכבי חיפה על עאיד חבשי: "אסור לבלם נבחרת לעשות טעויות כאלה"

עאיד חבשי, נטע לביא
עאיד חבשי, נטע לביא | PATRICK HERTZOG / Contributor

אכזבה גדולה במועדון הירוק לאחר ה-3:1 בשטרסבורג, בעיקר בגלל הרחקתו של הבלם שגרם לפנדל, אך לעומת זאת דווקא הנשיא יעקב שחר נשמע אופטימי: "אנחנו יכולים לעשות את זה". מנדז'ק הגיע לתמוך בחבריו

(גודל טקסט)

אכזבה במכבי חיפה לאחר ההפסד 3:1 נגד שטרסבורג, אמנם הירוקים עלו ליתרון לאחר שער חוץ יקר, אבל העובדה שספגו כבר במחצית הראשונה, בנוסף להחמצה גדולה של דולב חזיזה בדקות האחרונות הביאה את הירוקים לצאת עם פנים נפולות. "היינו יכולים וצריכים לצאת עם תוצאה טובה יותר" אמרו במועדון.

חלק גדול מהביקורת הופנתה כלפי הבלם עאיד חבשי שמעבר לפנדל שגרם לשער השוויון, הותיר גם את חבריו בחיסרון מספרי בשלב מוקדם של המשחק: "חבשי הוא שחקן בית שנמצא בהתקדמות בשנתיים האחרונות אבל אסור לבלם ברמה שלו לעשות טעויות כאלה. מילא כבר עשית פנדל אבל גם להישאר בעשרה שחקנים, זה כבר מוגזם", אמרו בחיפה.

המאמן מרקו בלבול אומנם זכה למחמאות על ההכנה שלו למשחק ועל המחצית הראשונה עד לפנדל כאשר חיפה הייתה מאורגנת יותר ומעבר לשער של מקסים פלקושצ'נקו הייתה יכולה גם לכבוש שער נוסף על ידי ניקיטה רוקאביצה שבעט לקורה.


מקסים פלקושצ'נקו הדהים את שטרסבורג על שער אדיר, אך זה לא עזר לקבוצתו (PATRICK HERTZOG / Contributor)

אך גם נשמעה ביקורת כלפי בשל העובדה שלא ביצע חילוף במחצית, דבר שגרם לבלבול בהגנת הירוקים והביא ל-2:1 מהיר בתחילת המחצית השנייה. "בלבול מאמין בשיטת שלושת הבלמים ולכן כאשר בלם שלך הורחק ואתה עוד יותר אמור להתגונן, היה נכון להכניס את אליסון דוס סנטוס", אמר גורם בכרמל.

למרות האווירה השלילית במחנה הירוק, היה דווקא מישהו שהראה שביעות רצון לאחר ההתמודדות בשטרסבורג והוא היה לא אחר מאשר הנשיא יעקב שחר שאמר לשחקנים בסיום המשחק: "שיחקתם כמו גברים גם ב-11 וגם ב-10 שחקנים. נלחמתם, הראתם אופי, תרימו את הראש. אני מאמין שבשבוע הבא, יחד עם הקהל שלנו בבית, אנחנו יכולים לעשות את זה".


"שיחקתם כמו גברים". יעקב שחר מרוצה (ערן לוף)

בכל מקרה הקבוצה תחזור בשעות הצהריים לישראל ובתחילת השבוע יתחילו את ההכנות לקראת משחק הגומלין בסמי עופר. בחיפה מאמינים כי אם יכבשו שער מהיר בחמישי הקרוב, יעלו הסיכויים באופן משמעותי לעלות לשלב הבא.

אוהדי מכבי חיפה עברו נסיעה לא פשוטה לצרפת כאשר זכו ליחס קשה ממשטרת שטרסבורג שבתחילה לא אפשרה להניף דגלי ישראל אבל לבסוף זה התאפשר בהתערבות משרד החוץ. מי שעוד הגיע לעודד את הירוקים הוא הקשר ג'ורג' מנדז'ק שממשיך להביע רצון להישאר בכרמל, אבל טרם הגיע להסדר על שכרו מול חיפה. כפי שפרסמנו, ספרטה פראג בינתיים הודיעה לשחקן להתייצב לאימוניה ביום שני.


ג'ורג' מנדז'ק. הגיע לצפות בחבריו בצרפת (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי