גורם בב"ש לקראת קייראט: "אם נכבוש – הסיפור גמור"

בן שהר
בן שהר | אודי ציטיאט

הקבוצה נחתה בקזחסטן לפנות בוקר, 20 אוהדים יצטרפו בהמשך היום. במועדון יודעים: ריכוז בהגנה ומתפרצות מהירות הם המפתחות. בכר מתלבט בין שהר להאסלביינק בחוד. זריהן עשוי להחליף את ספורי אם לא יהיה כשיר

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע הגיעה לפנות בוקר לקזחסטן לאחר טיסת קונקשטן בטורקיה. הקבוצה תספיק לערוך שני אימונים לפני המשחק נגד קייראט ביום חמישי (17:25, שידור ישיר בספורט1) במסגרת הסיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית. האימון הראשון ייערך הערב (שלישי) באקדמיה של קייראט והשני מחר באצטדיון בו ייערך המשחק.


המאמן ברק בכר צפוי להמשיך עם אותו הרכב שפתח במהלך הניצחון 0:2 באצטדיון טוטו טרנר, אם הקשר רמזי ספורי יחלים מהמכה החזקה שספג בכתפו. אם לא, ניב זריהן מיועד להחליפו בהרכב כאשר ספורי ישולב מהספסל במידת הצורך. ההתלבטות היחידה של המאמן היא בחלק הקדמי כאשר בן שהר עשוי לתפוס את מקומו של נייג'ל האסלביינק שהציג יכולת טובה. מי שייעדר הוא הקשר הפצוע חנן ממן.


בקבוצה מעריכים כי המקומיים ישחקו במערך התקפי במטרה להסתער ולכבוש שער יתרון מוקדם, וחניכיו של ברק בכר ינסו לנצל זאת ולעקוץ במתפרצת בדרך לשער חוץ יקר במיוחד (במקרה כזה, המארחת תזדקק לארבעה שערים כדי להעפיל).  גורם בקבוצה אמר: "חייבים להיות מרוכזים וזהירים בחלק האחורי. יש לנו מספיק שחקנים בחלק הקדמי כדי להפתיע את ההגנה שלהם. אם נצליח לכבוש – הסיפור גמור". כ-20 אוהדים אמורים לעשות את הדרך הארוכה עד לקזחסטן והם ייצאו היום מישראל.

גורם בקבוצה הוסיף: "חייבים להיות מאוד מרוכזים וזהירים בחלק האחורי. אין לנו ספק שקאיירט יפתחו חזק את המשחק כדי לעלות ליתרון מוקדם ואנחנו ערוכים לזה. נשחק בצורה זהירה ונצא למתפרצות. יש לנו מספיק שחקנים מהירים בחלק הקדמי שיכולים להפתיע את ההגנה שלהם. אם נצליח לכבוש, הסיפור גמור". 


ברק בכר. התלבטות בחוד ההתקפה (לירון מולדובן)


ומה לגבי חיזוק? עד לאחר המשחק ביום חמישי, בקבוצה לא מתכוונים לעסוק בסוגיית הרכש, בין אם במחליף לבלם חאתם עבד אלחמיד שנמכר לסלטיק והן בצירוף זר שישי, ככל הנראה בקישור. אם הקבוצה תודח מאירופה סביר שלא יגיע חיזוק כלל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי