גורם בהפועל באר שבע: "אנחנו שווים שער בכל משחק"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

הקבוצה מהדרום תשלים הערב את הכנותיה לקראת הגומלין, בכר יכריע לגבי החלוץ שייפתח: שהר או האסלביינק. המאמן לא תרגל את ההרכב מחשש למרגלים מהצד הקאזחי. ספורי יפתח. במועדון אמרו: "האווירה טובה, נשחק חכם"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תשלים הערב את הכנותיה לקראת משחק הגומלין מחר מול קייראט במסגרת הסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית (17:25, שידור ישיר בספורט1). אמש (שלישי) ערכה הקבוצה אימון באקדמייה של קייראט והערב תערוך את האימון המסכם באצטדיון בו ייערך המשחק מחר.

בשל החשש ממרגלים בצד הקזחי, המאמן ברק בכר נמנע מלתרגל הרכב במהלך האימון אמש. למרות זאת, לא נראה כי בכר מכין יותר מדי הפתעות לקראת המשחק, כאשר ההרכב שפתח במשחק הראשון באצטדיון טרנר והביא לניצחון, הוא זה שיזכה לקרדיט מהמאמן. ההתלבטות היחידה נמצאת בעמדת החלוץ:  כרגע בכר נוטה לפתוח עם ההולנדי נייג'ל האסלביינק שגם פתח במשחק בישראל והיה מעורב בשער הראשון, אך לא מן הנמנע כי לאחר האימון המסכם הערב, בכר יפתח דווקא עם מלך שערי הקבוצה בעונה החולפת, בן שהר.

הקשר רמזי ספורי שמאושש מפציעה בכתפו ומתאמן באופן מלא, צפוי לפתוח בהרכב. מבחינה טקטית, בבאר שבע מתכוונים לשחק בצורה זהירה, להסתדר בהגנה ולצאת למתפרצות בניסיון לעקוץ עם שער חוץ יקר, זאת לאור הערכות כי הקאזחים עומדים לפתוח במערך התקפי במטרה להשיג יתרון שלב מוקדם של המשחק.  גורם בקבוצה סיפר: "האווירה טובה. ישנה דריכות ואנחנו יודעים מה מצפה לנו. אנחנו שווים לפחות שער בכל משחק ואם נדע לשחק בחוכמה, גם נצליח להשיג את השער הזה שיסבך מאוד את קייראט".


האלסביינק. זוכה לעדיפות על פני שהר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי