מאמן שטרסבורג: "אוהדים לא מבקיעים שערים"

תיירי לאורי
תיירי לאורי | מאור אלקסלסי

תיירי לאורי, מאמן יריבת מכבי חיפה שמחזיק ביתרון 1:3, בטוח בקבוצתו לקראת הגומלין (חמישי, 19:45 בספורט4): "נעשה את הכל כדי לעלות שלב". הקשר ג'ונאס מרטין: "עשינו רק 50 אחוז מהעבודה"

(גודל טקסט)

כשעה קלה לאחר שמכבי חיפה ערכה את מסיבת העיתונאים והאימון המסכם לקראת הגומלין נגד שטרסבורג (חמישי, החל מ-19:45 בספורט4), גם הצרפתים ערכו התייצבו למסיבת העיתונאים ולאחר מכן עלו לכר הדשא באצטדיון "סמי עופר" והשלימו את הכנותיהם למפגש, אליו הגיעו ביתרון 1:3 מהשבוע שעבר.

המאמן תיירי לאורי, שיחסר את המגן הימני קני ללה, הודה: "תמיד אמרנו שמכבי חיפה קבוצה מסוכנת ושנצטרך להיזהר ממנה, אבל היה לנו מזל שזכינו לתמיכת הקהל בשטרסבורג – זה עזר לנו להשיג יתרון. מחר זה יהיה התור של אוהדי מכבי חיפה, אבל אנו לא חוששים ואני מקווה שאם נפסיד זה יהיה רק 1:0. נעשה את הכל כדי לעלות שלב".

לאורי התייחס גם לאירועי השבוע שעבר בצרפת, אז נאסר על אוהדי מכבי חיפה להניף את דגלי ישראל מסיבות ביטחוניות: "אוהדים הם חלק מהמשחק ואני בטוח שיש לחיפה אוהדים טובים, אבל שחקנים מבקיעים שערים ולא האוהדים. הצטערתי לשמוע שאסרו עליהם להניף דגלים, זו הייתה החלטת משטרה ולנו לא היה שום קשר אליה".


שחקני שטרסבורג בסמי עופר (מאור אלקסלסי)

לצדו של לאורי ישב גם הקשר ג'ונאס מרטין, אחד משני המבקיעים בשבוע שעבר בצרפת, שהוסיף: "ראינו שמכבי חיפה קבוצה מצוינת שלא היה לנו קל מולה. יש לה התקפה מאוד מהירה ואנו צריכים למנוע מהשחקנים שלה למצוא את השטחים, כי אנחנו לא שוכחים שהם הגיעו להזדמנויות נהדרות במשחק הקודם. המשחק יתחיל ב-0:0 ונכון שיש לנו יתרון, אבל בכדורגל זה לא אומר כלום. עברנו רק 50 אחוז מהדרך".


מרטין. "רק 50 אחוז מהעבודה" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי