בלבול: "היינו יכולים לעבור את שטרסבורג, שיחקנו מצוין"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה החמיא לשחקניו אחרי ה-1:2 שלא הספיק לסיבוב המוקדמות השלישי: "הגיע לנו יותר בסיכום המשחקים, מהרגע שספגנו הייתה קבוצה אחת על המגרש". גיא חיימוב: "ניצחון יוקרתי שנותן תקווה להמשך"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הציגה 90 דקות נפלאות בתמיכת למעלה מ-20 אלף צופים באצטדיון "סמי עופר", אבל ניצחון יוקרתי בתוצאה 1:2, על אף פיגור מוקדם, לא הספיק כדי למחוק את ה-3:1 מהמפגש הראשון בצרפת, וכך סיימו הירוקים את דרכם במוקדמות הליגה האירופית כבר בסיבוב השני.

זה היה ניצחון שלישי של מכבי חיפה על קבוצה צרפתית, אחרי שעשתה זאת בעבר מול פריז סן ז'רמן ואוקזר ולמעשה היריבה הצרפתית היחידה לה הפסידה הייתה בורדו בקמפיין ליגת האלופות. מרקו בלבול, שנשאר עם המחמאות, אבל בלי הכרטיס לשלב הבא, אמר בסיום: "הגיע לנו יותר בסיכום המשחקים. במחצית השנייה בצרפת היינו יותר טובים וגם היום מאז השער שספגנו הייתה קבוצה אחת על המגרש".

אם הוא חשב שאפשר להפוך: "ידעתי שזה יהיה קשה להפוך את התוצאה וקיבלנו גול כבר בדקה ה-16, אבל השחקנים הראו אופי, ניסו בכל הכוח וגם הגיעו למצבים מעולים. היינו יכולים לעבור את שטרסבורג, שהיא קבוצה איכותית, חזקה וטכנית, אבל לצערי זה לא הספיק למרות משחק מצוין של החבר'ה".


בלבול. "היינו יכולים לעבור את שטרסבורג" (מאור אלקסלסי)


אם לא היו חסרים לו שחקנים נוספים:
"אני לא אדבר על שחקנים שלא נמצאים, אלא רוצה להחמיא לכל מי ששיחק היום. כולם הוכיחו שהם ברמה של מכבי חיפה, הוכיחו שיש כאן קבוצה שלוחצת, מניעה כדור ושולטת מול יריבה מאחת הליגות הבכירות באירופה. אני גאה בבחורים גם על המנטליות וגם על מה שהם הראו מבחינת כדורגל".


החילופים המאולצים של שועה ורוקאביצה:
"הם לא רגילים לשחק בקצב כזה גבוה. ניקי לא עבר את כל ההכנה וגם ירדן בגלל פציעה, אז היה קשה להם לסחוב 90 דקות".

תמיכת הקהל: "הקהל דחף אותנו מהרגע הראשון וגם אחרי שספגנו לא ויתרנו ומהר מאוד עשינו את ה-1:1. הגענו למצבים ובהחלט היינו יכולים לעשות את המהפך. יש לנו כרגע שלושה שבועות עד הליגה כדי לאושש את השחקנים, נתכונן וכמובן שאתם תראו קבוצה שנותנת הכל ועובדת על המגרש. זו המטרה שלנו".

גיא חיימוב שאמנם שגה בשער הראשון של הצרפתי, אך סיפק מספר הדיפות אדירות בהמשך, הוסיף: "המטרה הייתה להשאיר את הקבוצה במשחק למרות השער המוקדם שחטפנו, הקהל דחף אותנו והראינו המון אופי מול קבוצה מצוינת. נתנו את הכל ואני מקווה שיהיה לכך המשך".

אם הם הרגישו שאפשר להפוך: "כן, דיברנו בינינו כל הזמן שזו משימה שאפשר לעשות אותה. גם אחרי הגול שקיבלנו, המשכנו ונלחמנו בניסיון להשיג שלושה שערים. זה אמנם לא הספיק, אבל זה ניצחון יוקרתי שנותן לנו תקווה להמשך".


הביקורות על יכולתו:
"זה משהו שהתרגלנו אליו ואנחנו לא מתעסקים בו. השאלה היא איך אתה לוקח את זה, אם אתה שם את הרעשים במרכז או מזיז אותם. אני רוצה לתת את הכי טוב שלי ואחרי כל משחק אני מנסה לנתח במטרה להשתפר. מי שמכיר אותי יודע שאני תמיד אתן הכל בשביל הקבוצה. זה נכון שלפעמים עושים טעויות, אבל תמיד אני נמצא בשביל הקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי