ויטור כשיר ויפתח בהרכב, בכר עדיין מתלבט לגבי המערך

מיגל ויטור, לואי טאהא
מיגל ויטור, לואי טאהא | דני מרון

הפורטוגלי שסבל מזעזוע מוח מתאמן כרגיל, המאמן שוקל אם לשתף את ביטון כבלם שלישי. סימן שאלה לגבי החלוץ שישחק נגד ההגנה הגבוהה והפיזית של נורשפינג, כך שקריו נלקח בחשבון. וגם: האסון שנמנע בטיסה לשבדיה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

חדשות טובות להפועל באר שבע רגע לפני המשחק הראשון נגד נורשפינג בסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית (20:55, שידור ישיר בספורט1) –  מיגל ויטור כשיר והוא צפוי לפתוח בהרכב. זו הבשורה הגדולה מהאימון שנערך אמש (שלישי) תחת גשם שוטף במגרש הסמוך למלון בו מתאכסנת הקבוצה. נציין כי הבלם השתדל להימנע מלנגוח במהלך האימון, זכר לזעזוע המוח ממנו סבל, אך בקבוצה מעריכים כי יעמוד לרשותו של המאמן ברק בכר במשחק מחר.

הקבוצה הגיעה אל היעד לאחר מסע ארוך בן יום וחצי שכלל טיסת קונקשן מאמסטרדם ולאחר מכן הגעה בשני בערב שני מטוסים נפרדים לשבדיה. האימון נערך במגרש עם דשא סינטטי, זאת במטרה להתרגל לתנאי המגרש בו ייערך המשחק מחר בערב.

המאמן ברק בכר תירגל באימון מספר מערכים שונים כשגם אופצייה של מערך נסוג עם שלושה בלמים נלקחת בחשבון, במקרה כזה עמית ביטון הצעיר ישחק לצדם של מיגל ויטור ולואיי טאהא. אם הפורטוגלי לא היה משחק, ייתכן ומרוהאן קבהא היה נאלץ לשחק בעמדה אחורית.


מיגל ויטור. כשיר ויפתח בהרכב (אודי ציטיאט)

גם לגבי חוד ההתקפה קיימת התלבטות. נייג'ל האסלביינק פתח בחוד בצמד המשחקים נגד קייראט. מצד אחד לנורשפינג יש צמד בלמים גבוה ואגרסיבי, כך שחוסה אנחל קאריו או בן שהר, יכולים להתמודד טוב יותר עם הפיזיות שלהם מאשר נייג'ל האסלביינק שנמוך מהם. לעומת זאת, ההולנדי זריז, מה שיכול ליצור בעיה לצמד הבלמים השבדי. החלוץ החדש, חוסה אנחל קאריו, לא שותף ולו לדקה אחת בצמד המשחקים נגד הקאזחים.

הערב תערוך באר שבע את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר ולאחריו בכר יקבל החלטות גם לגבי המערך בו תעלה הקבוצה וגם באשר לשחקן שיפתח בחוד ההתקפה. 

אב, בהפועל באר שבע סיפרו כי במהלך טיסתו של רופא הקבוצה, ד"ר תומר ממן מאיסטנבול לשבדיה, הוא הוזעק לטפל באחת הנוסעות שלא חשה בטוב והחלה לפרכס. ד"ר ממן העניק לנוסעת טיפול והורה להשיב את המטוס חזרה לאיסטנבול להמשך טיפול בבית החולים. ד"ר ממן ייצב את מצבה של הנוסעת וליווה אותה עד נחיתת המטוס חזרה באיסטנבול והגעת אמבולנס שפינה את הנוסעת. אנשי הצוות ומשפחתה של הנוסעת הודו לתומר על הטיפול המסור והמהיר. אלונה ברקת שהייתה במטוס אמרה: "ד"ר ממן תיפקד נפלא, טיפל בנוסעת וייצב את מצבה, ועשה הכל בקור רוח עם תושייה. פשוט אדם מדהים".

חוסה אנחל קריו. ההפתעה של ברק בכר? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי